2015/11/12

Polscy Booktuberzy TAG

Dzisiaj zapraszam Was na TAG, oczywiście wieczorem pojawi się recenzji, którą ostatnio przeczytałam. Jest ich dwie, więc jeszcze nie wiem, na którą się zdecyduję. Dzisiaj dotarła do mnie książka, która bierze udział w akcji "Podaj dalej, czyli książka w podróży". Całą akcję zorganizowała Sylwia z bloga Moje spojrzenie na kulturę. Wracając do TAG-u już wcześniej mnie zaciekawił. Moja siostra Paula (kochana z resztą), nudząc się, spisała wszystkie najfajniejsze TAG-i w pliku i powiedziała, że teraz nie muszę szukać mam wszystko pod ręką. Ach, te rodzeństwo! I pracuje żeby spróbować swoich sił, jako booktuber, ale moja nieśmiałość jeszcze nie jest na odpowiednio niskim poziomie ;-).

Book Reviews by Anita - książka, która rozpiernicza system!
Ostatnio system rozpierniczyła Sabaa Tahir.

Martha Oakiss Secret Books - książka, w której autor wszystko dopracował i wykazał się wielką wyobraźnią

Więcej Książków - najbardziej urocza książka
Fangirl? 
Fangirl!

Wielki Buk - książka, o której później zmieniłeś zdanie
Zależy czy z dobrej na złe czy ze złej na dobre. Wezmę kategorię z dobrej na złą.

Herbatka z książką - książka, przy której najlepiej pije się herbatkę
Zdecydowanie!

Moje spojrzenie na kulturę - ulubiona krótka książka
Czy to nie przypadek? Nie sądzę. Martyny są super! Ta też.

Caroline352 - książka, o której powinni dowiedzieć się wszyscy
Tę książkę powinni poznać wszyscy. Miałam okazję przeczytać ją przedpremierowo i dla mnie to fenomen 2015 roku na moim blogu.

CathVanDerMorgan - książka, której akcja rozwija się stopniowo

Esa czyta - ulubiony klasyk

Towartoczytac - czyli książka, którą ci zaspojlerowano

Abigail Jailette - książka, którą możesz czytać w kółko i nigdy ci się nie znudzi

 

3 komentarze:

  1. Yyyyy. Dlaczego i ciebie są takie fajne tagi. Na pewno zrobię prawdopodobnie w weekend pojawi się na moim blogu ^^
    Pozdrawiam,
    pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag! :)
    Harry to klasyk, a ja go dopiero niedawno zaczęłam czytać. Póki co jestem na 3 części .

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  3. Poluję na Ember in the ashes :D

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*