2015/11/21

#Mockingjay Book Tag

Cześć! Jakaś nudna ta sobota. Na zewnątrz zimno i w ogóle nic mi się nie chce. Siedzę i tworzę moje intro. Mam nadzieję, że wszystko mi wyjdzie tak jakbym chciała. Dzisiaj TAG zgodnie z zapowiedziami. Za nominację do tego TAG-u dziękuję autorowi bloga: http://nieortodoksyjny.blogspot.com. Ja do mojego TAG-u nominuję każdego komu spodoba się ten post. Nie przedłużając zobaczcie jak odpowiedziałam!

Katniss Everdeen, czyli ognista książka, która zapaliła Twoje serce

Peeta, czyli najcięższa książka w Twojej biblioteczce

Gale, czyli książka za którą byś zabił

Prim, czyli ulubiona książka z dzieciństwa
Cała seria Harry'ego Pottera.

Finnick, czyli książka z piękną okładką

Johanna, czyli książka, która Cię zraniła i wywołała łzy


Prezydent Snow, czyli najbardziej znienawidzona przez Ciebie książka
Och, można nienawidzić i nie czytać. Z pewnością.

Galeniss/Peetniss, czyli książkowa para, której kibicujesz

Nie wiem czy teraz komukolwiek kibicuję. Nie mam takiej pary na tę chwilę, ale moje serce zawsze będzie przy Ami i Maxonie.

5 komentarzy:

  1. Z wymienionych przez Ciebie książek czytałam tylko "Kochając pana Danielsa" (faktycznie bardzo ładna okładka) i "Obcą". "Imperium ognia" na pewno wkrótce przeczytam - zapowiada się niesamowicie :)
    Pozdrawiam.

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki kocham je :) niestety nie zawsze jest na nie czas. Widzę i Ciebie książki których nie znam ale zajrzę do nich :) Zapraszam do siebie www.eternalrebel55.blogspot.com pozdrawiam Rebel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag. Zdecydowanie zgadzam się co do "Imperium ognia"! :)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag. Myślę, że jednak trzeba książkę przeczytać, aby jej nie lubić. Przynajmniej ja tak mam :)

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*