2015/11/11

Book Haul | Listopad 2015

Odkąd nie mogę chodzić i jestem uziemiona w domu, nie ma mowy o tym bym mogła znaleźć jakieś perełki. Mam nadzieję, że niedługo się to zmieni i wrócę do normalnego życia. Tęsknie za wszystkim. Dosłownie! I coś czuję, że w tym miesiącu wyrobię nową normę czytelniczą. Poniżej lista książek, które udało mi się uzyskać końcówką października i początkiem listopada. Niektóre z nich mają już swoją recenzję, a niektóre czekają na jej napisanie.


  • Anne O'Brien, Niepokorna księżna, Wydawnictwo Harper Collins Polska;
  • Reyes Salvador Román, Shakira. Bose stopy białe sny, Wydawnictwo IUVI; RECENZJA
  • Rainbow Rowell, Fangirl, Wydawnictwo Otwarte;
  • Gayle Forman, Ten jeden rok, Wydawnictwo Nasza Księgarnia;
  • Jerzy S. Łątka, Tajemnice haremów, Wydawnictwo Poznańskie;
  • Lea Michele, You First, Wydawnictwo Crown Archetype New York; RECENZJA
  • Sabina Jakubowska, Dom na wschodniej, Wydawnictwo Relacja;
Zrobiłam też zamówienie, ale moje paczki jeszcze do mnie nie dotarły, więc książki, które udało mi się pozyskać jeszcze w tym miesiącu, pokażę Wam w grudniu. Ostatnia książka na liście jeszcze od mnie nie dotarła, ale to jest debiutem. Jestem nią zaintrygowana. Powinnam ją dostać jeszcze w tym tygodniu.

A jak Wasze łowy książkowe, pochwalcie się! ;-)
 

2 komentarze:

  1. Ja w bedronce zakupiłam "Fangirl" i "Ten jeden rok". Dzisiaj zaczęłam czytać Fangirl, zobaczymy jakie wrażenie zrobią na mnie te książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fangirl ❤
    Czekam na recenzję

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*