2015/10/21

Wyprzedaż książkowa #1

Cześć! 

Wczoraj przeglądałam moją półkę z książkami i wybrałam kilkanaście książek, które postanowiłam sprzedać. Oczywiście to dopiero pierwsza część takiej wyprzedaży. Za parę dni zrobię kolejny taki post. Oczywiście ceny podałam orientacyjnie i zawsze możemy jeszcze o nich porozmawiać.

Jeśli kogoś zainteresują jakieś pozycje, proszę o komentarz bądź mail na adres: martynapokrzywaaa@wp.pl :)

  • L. J. Smith, Pamiętniki Wampirów, Księga I - 10 zł
  • L. J. Smith, Pamiętniki Wampirów, Księga II - 15 zł
  • L. J. Smith, Pamiętniki Wampirów, Księga III - 20 zł
  • L. J. Smith, Pamiętniki Wampirów, Księga IV - 25 zł
  • L. J. Smith, Pamiętniki Wampirów, Księga V - 25 zł
  • L. J. Smith, Pamiętniki Wampirów, Księga VI - 25 zł
  • L. J. Smith, Pamiętniki Wampirów, Księga VII- 25 zł
  • L. J. Smith, Pamiętniki Wampirów, Przebudzenie - 5 zł
  • L. J. Smith, Pamiętniki Wampirów, Walka - 5 zł
  • L. J. Smith, Tajemny krąg, Księga I - 15 zł
  • L. J. Smith, Tajemny krąg, Księga II - 20 zł
  • P.C. Cast + Kristin Cast, Naznaczona, Tom I - 19 zł
  • Michael  Hrist, Dynastia Tudorów  - Król, królowa i królewska faworyta - 20 zł
  • Mara Motyl, KochAna - 15 zł
  • Becca Fitzpatrick, Szeptem - 10 zł
 + koszty przesyłki - 8 zł

Tomy Pamiętników Wamiprów od IV-VII to nowe książki ani razu nie czytane :) To samo tyczy się II księgi Tajemnego kręgu i Szeptem.










2 komentarze:

  1. Ja bym chciała, ale...
    Mój portfel strzelił focha :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie interesuje mnie żadna z tych książek ale czekam na następne wyprzedaże!

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*