2015/10/23

Tolkienowski Book TAG


Cześć!

Za nominację do TAGu dziękuję RudeRezenzuje, ja z kolei nominuję:
  • http://przerwa-na-ksiazke.blogspot.com
  • http://przy-goracej-herbacie.blogspot.com
  • http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com
  • http://raven-recenzje.blogspot.com
  • każdemu komu spodobał się ten TAG
DRUŻYNA PIERŚCIENIA - ULUBIONA KSIĄŻKOWA PACZKA PRZYJACIÓŁ
Najlepszą best ever paczką przyjaciół są oni:
Chyba reszty nie muszę dodawać, dlaczego tak jest :)


PIERŚCIEŃ - ULUBIONA KSIĄŻKA O WŁADZY
Hmm... W Czerwonej Królowej jest dość mocno rozbudowany wątek władzy. Inną książką o władzy opowiada seria książek autorstwa Kiery Cass, Selekcja.
NAZGUL - KSIĄŻKA, KTÓRA WZBUDZIŁA WE MNIE STRACH
Nie zdarzyła się taka, która by mnie nastraszyła jakoś bardzo, ale strachu to się nabawiłam przy Imperium Ognia. Mamuniu, co to za książka! <3

BILBO BAGGINS-WŁAMYWACZ - KSIĄŻKA NIEOCZEKIWANIE WKRADŁA SIĘ DO MOJEGO SERCA
Na początku, kiedy zaczynałam czytać tę książkę byłam do niej bardzo sceptycznie nastawiona, ale na końcu ryczałam jak bóbr. Przepiękna!

SAM GAMGEE - BOHATER, KTÓRY MÓGŁBY ZOSTAĆ MOIM PRZYJACIELEM
Panie Potter, chciałabym być Pana przyjaciółką, o tak! *.*

EOWINA I FARMAIR - ULUBIONA KSIĄŻKOWA PARA
Ridge i Sydney.
Daniel i  Ashlyn.

GANDALF - ULUBIONY PISARZ-CZARODZIEJ
Aktualnie autorka tej książki.

SAURON - ZNIENAWIDZONA KSIĄŻKOWA POWIEŚĆ

GOLLUM - BOHATER KSIĄŻKI, KTÓREMU WSPÓŁCZUJĘ
Emma. Wiele przeszła. Współczuję jej bardzo, ale to samo tyczy się bohaterki, książki Tease.

HOBBITON - MOJA KSIĄŻKOWA OJCZYZNA
Illea <3



2 komentarze:

  1. Hahaha, ten sam Sauron ♥ Cieszę się, że tak szybko odpowiedziałaś na ten tag!

    OdpowiedzUsuń
  2. Harry Ron i Hermiona to faktycznie świetni przyjaciele. Jeszcze nie spotkałam się aby ktoś odpowiedział na te pytanie inaczej ;D
    Dziękuję za nominację.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*