2015/10/11

The Smurfs Book TAG

Cześć!

Jestem w trakcie czytania książki Imperium Ognia. Recenzja przedpremierowa książki pojawi się gdzieś w następnym tygodniu. Dziś postanowiłam przygotować książkowy TAG. Nominacja polega na tym, że dzisiaj każdy kto będzie chciał może zrobić ten TAG u siebie. Wiele osób z Was ma już za sobą niektóre TAGi i tak naprawdę ciężko jest się zorientować kto czego nie robił. Jeśli ktoś ma ochotę na smerfowy TAG to czekam na wasze linki z odpowiedziami :-)

1. PAPA SMERF - książka z mądrym bohaterem, przywódcą
 Jedyną taką postacią jaka przyszła mi zaraz na myśl jest: Dombledore z Harry'ego Pottera. 

2. SMERFETKA - książka z miłą i sympatyczną bohaterką
W tej powieści, to Kate, mimo wszystko była taką bohaterką.

3. WAŻNIAK - książka z bohaterem sprytnym/detektywem
Powiem szczerze, że na razie żadna książka nie przychodzi mi do głowy. Jakieś pomysły? ;-)

4. OSIŁEK - książka z silnym i wojowniczym bohaterem
Wojowniczką, którą ostatnio poznałam jest Tella. Za wszelką cenę, zdobyć lek aby uratować życie bratu.

5. HARMONIUSZ - książka z motywem muzyki

6. CIAMAJDA - książka, którą wszyscy wychwalają, jednak tobie średnio się ona spodobała

7. ŚPIOCH - książka z nudną fabułą, że zasypiałeś przy jej czytaniu

8. MALARZ - książka z piękną okładką

9. ZGRYWUS - Twoja ulubiona śmieszna książka

10. ŁASUCH - książka, w której spodobał ci się wątek z jedzeniem
Słodycze, w Harrym Potterze. Zdecydowanie.

Myślę, że spodobał Wam się TAG. Pozdrawiam!



4 komentarze:

  1. Naprawdę świetny TAG <3
    Dzisiaj nareszcie mam internet, więc jak odpowiem na nominacje od Ciebie, spróbuję się zabrać również za tę zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tag. Jeszcze go u siebie nie robiłam ale na pewno kiedyś to nadrobię.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, cała trylogia Zaplątanych jest zdecydowanie śmieszna! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tag mi się w sumie spodobał, więc może kiedyś przygotuję go na swojego bloga, bo akurat tego jeszcze nie robiłam :D
    Co do Ważniaka- mi masa różnych bohaterów przychodzi do głowy, ale to głównie przez to, że często zaczytuję się w różnego rodzaju kryminałach ;) W takich tagach wychodzi kto co czyta najczęściej ;)

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*