2015/10/24

The Games Book TAG

Cześć!
Dziś zapraszam Was do TAGu, który związany jest z grami. W niektóre gry grałam i powiem szczerze, że czasem zdarza mi się nimi zabijać nudę :-) Moje nominacje w tym TAGu są takie, że nominuję każdego komu podoba się ten TAG. Zachęcam wszystkich do własnej interpretacji.

1. GRAND THEFT AUTO - książka z dużą ilością akcji

2. THE SIMS - autor, który napisał wiele książek
Agata Christie
Znam ją dzięki mojej mamie.

3. FIFA - książka, w której mowa o sporcie
Wspinaczka to także sport, a ta książka wycisnęła z moich oczu nie jedną łzę.

4. WIEDŹMIN - książka o pięknej okładce

5. SYMULATORY - świat książkowy, w którym chciałabym żyć

6. MINECRAFT - książka o opiniach albo bardzo dobrych, albo bardzo złych
Według to opinie tylko te złe, ale niektórym ta książka się podobała.

7. COUNTER STRIKE - książka, przy której czytaniu trzeba się skupić

8. MASS EFECT - książka, której akcja dzieje się w przyszłości

9. MORTAL KOMBAT - wielotomowa seria
Seria Pretty Litte Liars.

10. MONOPOLY - książki, na które nie szkoda pieniędzy

11. ZGADNIJ KTO TO - książka, w której szybko domyśliłeś się zakończenia

12. KOLEJKA - książka, której akcja działa się w innej epoce



5 komentarzy:

  1. Świetny tag! Pierwszy raz go widzę, ale już wiem, że muszę go wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W niektóre te gry grałam, ale żałuję, że nie ma The Elder Scrolla V: Skyrim. To moja ulubiona gra ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak lubisz Christie (albo Twoja mama lubi), to polecam książki Chmielewskiej! ♥ Fajny tag, może kiedyś zrobię go też u siebie :D A co do Simsów - mimo że już jestem stara, to nadal uwielbiam w nie maniaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No w Szukając Kopciuszka nie trudno się domyślić szybko zakończenia, skoro ma 2 rozdziały :D

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*