2015/10/01

TBR | Październik 2015

Cześć!

Październik, liście spadają z drzew, jest tak kolorowo, a jesień w pełni. Ach... rozmarzyłam się, bo wtedy też zaczynają się zajęcia na uczelni, a to oznacza mniej czasu na czytanie. Mniej czasu na cokolwiek i chyba pomyślę także o krótkich filmikach, chociaż to chyba więcej roboty niż standardowe pisanie. Oczywiście tworzy się post na temat nadchodzących Targów Książki w Krakowie. Bądźcie czujni, pojawi się wszystko w weekend. Wracając do tematu. To nic, że zaczną się zajęcia. Postawiłam sobie za cel przeczytać to czego nie udało mi się przeczytać we wrześniu, plus kilka innych ciekawych książek.

Oto one:
  • Carol Cassella, Złączeni, Wydawnictwo Prószyński i S-ka;
  • John Green, Papierowe miasta, Wydawnictwo Bukowy Las;
  • Nina George, Lawendowy pokój, Wydawnictwo Otwarte;
  • Lynne Ewing, Córki Księżyca, Wydawnictwo Jaguar;
  • Sara Shepard, Pretty Little Liars. Olśniewające, Wydawnictwo Otwarte
  • Victoria Scott, Ogień i Woda, Wydawnictwo IUVI;

Dokończę w końcu Złączonych, zmęczę ją. Dwie książki są z tamtego miesiąca. I one zostaną przeczytane w pierwszej kolejności. Tyle różnych opinii na temat Papierowych miast... zobaczymy, zobaczymy. Ogień i woda, czekam na książkę od Wydawnictwa. Czuję, że się nie zawiodę. Lawendowy... z kolei tyle u mnie na półce przeleżał, że wypadałoby go w końcu przeczytać. Tu też czytałam przeróżne opinie. Plan jest na sześć książek, choć mam jeszcze dostać książki od SQN, więc lista z pewnością się wydłuży. Czekam również na pewną tajemniczą książkę, która pojawi się przedpremierowo ;-) Gdy tylko ją dostanę, pewnie zacznę ją czytać i wszystko będziecie już wiedzieć! Śledźcie Fanpage Facebook'owy!


9 komentarzy:

  1. Chętnie przeczytałabym Lawendowy pokój ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że uda Ci się utrzymać w postanowieniu i faktycznie przeczytasz te książki, które zaplanowałaś (u mnie to raczej nie wychodzi :D)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Papierowe miasta mnie okropnie zmęczyły, ciekawa jestem czy Ci się spodoba ta książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Papierowe miasta nie jest jakąś wspaniałą książka, za to ogień i woda jest genialne

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie smakowite kąski w tym miesiącu będziesz pożerać :D Będę czekać na recenzję i trzymam kciuki! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Mona Te [Blog]

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym Ci podkradła "Lawendowy pokój". ;) Przyjemnej lektury życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa Twojej opinii co do "Lawendowego pokoju", bo to jedna z moich ukochanych książek! <3
    Pozdrawiam
    A. :)

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*