2015/10/30

Podsumowanie miesiąca | Październik 2015

Październik to piękny miesiąc. A mój czytelniczy październik wypadł według mnie rewelacyjnie. Miałam oczywiście założony plan, co przeczytam, ale jak zawsze wpadły w moje ręce książki, które nie mogły czekać na recenzje. Oczywiście jedna z książek była przeczytana we wrześniu, ale z recenzją oczywiście się nie wyrobiłam. Listopadzie bądź dla mnie dobry, rewelacyjny. Teraz kiedy jestem po operacji kolana myślę, że przeczytam naprawdę sporo książek, bo nuda będzie przeogromna. Zapraszam Was na listę książek oraz TAGów, które pojawiły się w tym miesiącu na blogu.

Recenzje:
  • James Dashner, Próby ognia, Wydawnictwo Papierowy Księżyc; RECENZJA
  • Victoria Scott, Ogień i woda, Wydawnictwo IUVI; RECENZJA
  • Sabaa Tahir, Imperium ognia, Wydawnictwo Akurat; RECENZJA
  • Roxana Saberi, Między światami. Moje życie i niewola w Iranie, Wydawnictwo SQN; RECENZJA
  • Reyes Salvador Roman, Shakira. Bose stopy, białe sny, Wydawnictwo IUVI; RECENZJA
  • Łukasz Wasilewski, Oddawaj różdżkę, Phong!, Wydawnictwo e-bookowo.pl; RECENZJA
  • Amy Tintera, Restart, Wydawnictwo MAG; RECENZJA

TAGi:


4 komentarze:

  1. Po Twojej recenzji "Prób" zamawiam dzisiaj wszystkie części. No muszę :D
    A odnośnie jesiennego Tagu - ja nadal suszę liście i wkładam w encyklopedie, choć strasznie tego żałuję, bo soki pofarbowały mi kartki :D

    Może zainteresuje Cię konkurs rocznicowy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny wynik <3
    Chcę przeczytać "Restart"! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wynik. :) Gratuluję i życzę dużo zdrowia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik! :) W tym wspaniałe "Imperium ognia" <3.

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*