2015/10/25

Marry, Kiss, Cliff Book TAG

Cześć!

Niedawno robiłam bardzo podobny TAG, tylko że moimi bohaterami TAGu były kobiety. Teraz role się odwracają i mamy mężczyzn. O co chodzi w tej zabawie? Pięć rund, w każdej losujemy trzech bohaterów. Przypisujemy ich do ról, którą z nich poślubiamy, całujemy i zrzucamy z klifu.
Nominuję, każdego komu spodobał się ten TAG.

Wybrałam:
1. Aaron „Dotyk Julii”
2. Harry „Harry Potter”
3. Titus „Ogień i woda”
4. Thomas „Więzień Labiryntu”
5. Edward „Zmierzch”
6. Ben „Powrót do Darnigham Hall”
7. Holder „Hopeless”
8. Ridge „Maybe Someday”
9. Elias „Imperium ognia”
10. Drew „Zaplątani”
11.Will „Ostatnia piosenka”
12. Maxon „Rywalki”
13. Aspen „Rywalki”
14. Adam „Dotyk Julii”
15. Ron „Harry Potter”

RUNDA 1
Aron, Ron, Drew
Z tej pięknej trójki oczywiście, że wyjdę za Aarona. To było wiadome, że kiedy go wylosuję tak będzie. Pocałuję z kolei Drewa, bo to taki lekki duch, a niestety zrzucę Rona. Kogoś muszę choć lubię go troszkę.

RUNDA 2
Will, Aspen, Harry
Bezsprzecznie moim mężem zostaje Harry Potter. Całuję Willa, bo to niezłe ciacho w książce oraz filmie, a Aspena zrzucam, bo mnie irytował w pierwszym tomie Cyklu Selekcji.
RUNDA 3
Eliasz, Holder, Adam 
Ciężki wybór mi się trafił, bo nie wiem, którego chciałabym poślubić Eliasza czy Holdera. Po dłuższym namyśle chciałabym zostać żoną Holdera, a pocałować Eliasza, Maski są tajemnicze w tej książce, więc wolę zasmakować tylko przez ułamek tej tajemniczości. Z klifu spada Adam.

RUNDA 4
Edward, Thomas, Ridge
Z klifu spada Edward, bezkształtna według mnie postać. Całuję się z Thomasem, a wychodzę za muzykalnego, utalentowanego Ridga.

RUNDA 5
Maxon, Ben, Titus
Zostaję żoną Maxona, zostając tym samym królową. Całuję się z Benem, a z klifu zrzucam Titusa, spełniając tym samym jego przeznaczenie. Kto czytał książkę ten wie co mam na myśli!

5 komentarzy:

  1. Jak mogłaś zrzucić Rona? O.o jedna z moich ulubionych postaci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego Edward? ;p Przecież to ideał faceta - niemożliwy do spełnienia haha ;p Ciekawy TAG odpowiedzi również ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałem już kilka razy ten tag i chyba w każdym Edward spadał z klifu.... przypadek? Nie sądzę :D

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*