2015/10/22

#KultuSarny Tag jesienny

Cześć!
Trochę mi się nazbierało nominacji. Z kolei za tę nominację dziękuję podwójnie, bo nominowały mnie do tego TAGu dwie osoby - RudeRecenzuje i Chaos myśli. Dziękuje! <3 Nie przedłużając przejdźmy do pytań. Moje nominacje u dołu posta.

1. Jaka książka wydaje ci się być idealna do czytania jesiennymi wieczorami?
Książkami, które wpasowują się w jesienne klimaty to dla mnie jakieś serie książkowe jak np. Pretty Litte Liars, autorstwa Sary Shepard bądź każda książka pana Sparksa. Gorąca herbata w kubku bądź kakao, koc i takie przyjemne według mojej oceny książki.
 
2. Oglądałaś/eś kiedyś film z motywem Halloween?
Jasne, że tak. Film pt. Halloween (ale w sumie to nie wiem czy nawet akcja działa się w Halloween. Dawno temu oglądałam ten film). W serialach, które kiedyś zdarzyło mi się oglądać, też pojawiał się taki motyw, np. Pretty Litte Liars, jeszcze w początkowych sezonach zawsze miał taki odcinek Halloween'owy.

3. Suszyłaś/eś kiedyś liście? Jaka książka padła ich ofiarą?
Kiedy chodziłam do podstawówki, o matko kiedy to było, suszyłam liście. Najczęściej ofiarą, do której wkładałam moje różnokolorowe liście były grube encyklopedie mojej mamy.
 
4. Czy w którejś książce/ którymś filmie znalazłaś/eś motywy świąt/ obrzędów jesiennych?
Jeśli takowe były, to nie zwróciłam na to uwagi.

5. Ostatnie pytanie! Lubisz jesień? Jeśli tak, za co?
Uwielbiam jesień, za wszystko! Za aurę, za kolorowe liście, które spadają z drzew. Za to, że można zrzucić na nią winę za to, że ma się totalnego lenia i czuje się nie moc. Jesień to czas, w którym nie zasypiam, ale tak naprawdę rozkwitam. No i najpiękniejszym miesiącem jest październik, bo po pierwsze mam urodziny w październiku, a po drugie wychodzą wtedy najładniejsze zdjęcia! :)

Nominuję:
http://przerwa-na-ksiazke.blogspot.com
http://przy-goracej-herbacie.blogspot.com
http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com
http://raven-recenzje.blogspot.com





2 komentarze:

  1. Ciekawe odpowiedzi ;) Też lubię jesień za melancholię którą mnie otacza... za kolorowe liście i wspomnienia;) Ja też mam mnóstwo zaległych nominacji, muszę się w końcu za nie zabrać;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, na pewno wykonam ten tag ;) pierwszy raz go widzę, ale spodobał mi się, bo bardzo lubię jesień :D

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*