2015/10/02

#informator książkowy - Dam się pokroć, dosłownie!

W końcu jest, w Polsce i można ją kupić w księgarni. A o co się rozchodzi, a oczywiście, że o książkę. Jaką, wszystko na dole, a ja mogę powiedzieć od siebie tyle, że oglądając zwiastun zmroziło mnie i wiem, że przeczytam tę książkę. Innej opcji nie widzę. Z resztą to James Dashner, nie powinnam narzekać, nie. Cieszę się, bo za niego dam się pokroić, dosłownie, ale o tym pisałam chyba na Fanepage'u.

 

Autor: James Dashner 
Tytuł: W sieci umysłów
Wydawca: Albatros
Strony: 448
Opis: Aby schwytać hakera, potrzebujesz hakera. Michael jest graczem. I – jak większość graczy – więcej czasu niż w realnym świecie spędza w wirtualnej rzeczywistości VirtNet. Do VirtNetu można wejść i umysłem, i ciałem, a jeśli jesteś hakerem, czeka cię jeszcze więcej zabawy. Bo przecież najfajniej jest łamać zasady, prawda? Ale pewne reguły powstały nie bez powodu… Kiedy jeden z hakerów zaczyna seryjnie mordować, rząd wie, że aby go schwytać, potrzebny będzie równie dobry haker. I to właśnie Michael wygląda na osobę, która może włamać się do najbardziej skomplikowanego systemu na świecie. Jeśli zgodzi się podjąć tej misji, będzie musiał wejść do VirtNetu nigdy nieodkrytymi ścieżkami. I uważać, aby nie stracić z oczu bardzo cienkiej granicy między grą a rzeczywistością…
Na stronie BookGeek pojawił się także konkurs gdzie możecie wygrać najnowszą powieść Dashnera. Powiem Wam, że jestem jej ciekawa, ponieważ będąc przy końcówce Prób Ognia, wiem, że trzeci tom jest już przesądzony i z pewnością go przeczytam!


źródło: bookgeek.pl, lubimyczytac.pl, youtube.com


3 komentarze:

  1. No, no... Książka wydaje się ciekawa! :)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam jeszcze książek tego autora, ale niedawno miałam okazję obejrzeć " Więźnia labiryntu" i było to dokładnie to co lubię! :)

    Muszę zacząć nadrabiać. A ta pozycja wydaje się jeszcze ciekawsza niż poprzednia trylogia. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    Iza z bloga ksiazkomaniacyrecenzje.blogspot.com

    Niech książki będą z Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woooo... brzmi intrygująco ^^
    Ale najpierw wolę się zapoznać z "Więźniem labiryntu" ;)

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*