2015/10/22

HALLOWEEN - NOC CZYTANIA

Już niedługo Halloween. Z tej właśnie okazji zostało stworzone wydarzenie, do którego zachęcam wszystkich, którzy mają ochotę, czas. Osobiście wezmę, którąś książkę i od godziny 21:00 do godziny 04:00 będę czytać. Mój maraton czytelniczy, który z pewnością uwiecznię na Instagramie, Twitterze, Facebooku, a dlaczego nie? Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać wybraną przeze mnie książkę. Następnego dnia napiszę recenzję :)


Link do wydarzenia na Facebooku: 

Blogi, które organizują wydarzenie:
 
 

4 komentarze:

  1. Z chęcią bym wziął udział, ale niestety nie znam jeszcze grafiku na następny miesiąc... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez biorę udział. Jak dla mnie - świetna sprawa ;)

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*