2015/10/16

EpikBox | Październik 2015

Cześć!

Dziś odebrałam swój #EpikBox. Miałam nagrać filmik, na którym otwieram pudełko, ale okazało, się że było mokre, kiedy odebrałam przesyłkę z Paczkomatu. Gdy tylko dojechałam do domu odpakowałam pudełko i wyciągnęłam z niego wszystko, ponieważ nie chciałam żeby cokolwiek się zamoczyło albo zniszczyło. No nic, następnym razem (w styczniu) pojawi się takie nagranie. Jestem ucieszona z tego pudełka, ponieważ znalazło się w nim ta książka, o której śniłam nocami.

Motywem przewodnim październikowego EpikBoxa jest Professional i znalazło się w nim wszystko to co potrzebuje mol książkowy by być profesjonalnym w każdym calu. A co znalazłam w swoim zaczarowanym pudełku? 


  • Książkę: Amy Tintera, Restart, Wydawnictwo MAG;
  • Zakładkę o październikowym boxie;
  • voucher na zakupy;
  • kubek, który jest przepiękny;
  • herbatę malinową; (moja ulubiona)
  • dwie zakładki do książek;
  • ołówki;
  • notes, który przeznaczę do pisania recenzji i wrzucę go do torebki, by mieć go pod ręką;
Przecudny box, jestem z niego zadowolona i powiem szczerze, że nie mogę doczekać się styczniowego! Z pewnością go zamówię. Tylko z kolejnym boxem naprawdę chcę nagrać filmik. Otwarcie pierwszego boxa miało mnie przekonać do tego, że nie trzeba bać się oka kamery. Być może postaram się zrecenzować Wam książkę, kto wie! A Wy macie swojego EpikBoxa?

9 komentarzy:

  1. Ach, jak ja chciałabym przeczytać "Restart" ^^
    Czekam na recenzję!! A kubek jest przepiękny!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę obawiam się tego, że mogłabym żałować wydanych pieniędzy i nie skusiłam się jeszcze na epikboxa. Jednak kiedy widzę zawartość październikowego pudełka, zaczynam zastanawiać się, czy nie zaryzykować. :) Może skuszę się na styczniowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście kubek jest cudny :D Czemu nie słyszałam dotychczas o tym epikboxie? Koniecznie musze sie z tym zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba kiedyś muszę się skusić na jakiegoś EpikBoxa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do wykonania jesiennego tagu. :) Szczegóły w linku: http://chaosmysli.blogspot.com/2015/10/kultusarny-tag-jesienny.html#more
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że nie kupiłam. Zawartość nie powala tak jak poprzednio. Kubek faktycznie fajny, książka..ciekawa, ale reszta? Nie jest mi jakoś niezbędna.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Iza z bloga Świat książkomaniaczki
    Niech książki będą z Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podoba mi się kubek ^ ^ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tych boxów to teraz jest masa :) Fajności w nim :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że epikboxy są naprawdę popularne! Nie wiem dlaczego dopiero teraz się o nich dowiedziałam, naprawdę fajny pomysł, tylko ta cena....jednak trochę mnie zniechęca, być może jak będę miała stały dopływ gotówki to się zdecyduję :D

    Zapraszam do siebie, na podsumowanie października, więc może moje zakupy Cię zainteresują :D

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*