2015/10/15

Book Haul | Październik 2015

Heej! 

Oto lista książek, które udało mi się dostać w tym miesiącu. Wiele książek z tej listy podbija moje serce i stają się one moimi ulubionymi, które bez mrugnięcia okiem, mogę polecić moim przyjaciołom i czytelnikom.

  • Victoria Scott, Ogień i woda, Wydawnictwo IUVI; RECENZJA
  • Holly Bourne, Przeznaczeni, Wydawnictwo YA;
  • James Frey, Endgame. Wyzwanie, Wydawnictwo SQN;
  • Sabaa Tahir, Imperium ognia, Wydawnictwo Akurat; RECENZJA
  • Amanda Maciel, Tease, Wydawnictwo MUZA SA; RECENZJA
  • James Dashner, Próby ognia, Wydawnictwo Papierowy Księżyc; RECENZJA
  • James Dashner, Więzień Labiryntu, Wydawnictwo Papierowy Księżyc; RECENZJA
  • David Levithan, Pewnego dnia, Wydawnictwo Dolnośląskie;
  • Roxana Saberi, Między światami. Moje życie i niewola w Iranie, Wydawnictwa SQN;
  • Łukasz Wasilewski, Oddawaj różdżkę, Phong!, Wydawnictwo e-bookowo.pl;





9 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tym stosiku <3
    Też chcę taki!!

    Pozdrawiam, kochana i zachęcam do wzięcia udziału w konkursie o "Aplikację"! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam u Cb ten konkurs i będę musiała wziąć w nim udział :D *.*

      Usuń
  2. Sporo ich :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki stos, a to dopiero połowa miesiąca! Ciekawe ile książek z targów przywieziesz 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się, że walizka z ciuchami zostanie zastąpiona książkami ;d
      Bardzo możliwe, prawdopodobne, w moim przypadku, wykonalne! XD

      Usuń
    2. Dlatego też przewiduje cz.2 takiego stosu październikowego albo przerzucę je na listopad :D Czekam jeszcze na cztery książki :D

      Usuń
  4. Świetne zdobycze. :) Przeczytałam z tego stosu tylko "Endgame". Rewelacyjna książka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar zabrać się za nią, po książce "Między światami" :)

      Usuń
  5. Z Twojego stosu przeczytałam 3 książki ("Więźnia labiryntu", "Próby ognia" oraz "Endgame"). Z niecierpliwością czekam na "Imperium ognia". Zazdroszczę świetnych książek. Pozdrawiam :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*