2015/10/06

Be Room Cliff Book TAG

Dzisiaj zapraszam Was na TAG, do którego nominowała mnie autorka bloga Chaos Myśli. Dziękuję! Oczywiście wieczorem postaram się opublikować recenzję książki Victorii Scott Ogień i woda. Dzisiaj mam luźniejszy dzień, ponieważ u mnie na wydziale jest dzień wolny od zajęć, więc mogę podgonić z robotą na blogu. Szykuję kilka postów, bo do końca tygodnia mogę mieć problem ze znalezieniem czasu. O co chodzi zatem w TAGu Be Room Cliff Book TAG? Otóż TAG polega na tym, by stworzyć listę kilku bohaterów - w przypadku czytelniczek - żeńskie postacie, w przypadku czytelników - postacie męskie. Wybrane przez nas postacie wypisujemy na karteczkach i rozpoczynamy rundy. W każdej z nich losujemy trzy karteczki i decydujemy, którym bohaterem/bohaterką chcielibyśmy być, kto byłby ich współlokatorem we wspólnym pokoju, a kto niestety nie przypadł nam do gustu i musi spaść z klifu.

Bohaterki, które wybrałam:
1. Alison (Sara Shepard „Pretty Little Liars”)
2. Celeste (Kiera Cass „Rywalki”)
3. Sydney (Colleen Hoover „Maybe Someday”)
4. Emma (Rebecca Donovan „Powód by oddychać”)
5. Sky (Colleen Hoover „Hopeless”)
6. Teresa (James Dashner „Próby ognia”)
7. Ronnie (Nicholas Sparks „Ostatnia piosenka”)
8. Julia (Tahereh Mafi - „Dotyk Julii”)
9. Babi (Federico Moccia „Trzy metry nad niebem”)
10. Mia (Gyle Forman „Zostań, jeśli kochasz”)
11. Sutton (Sara Shepard „Gra w kłamstwa”)
12. Mare (Victoria Aveyard „Czerwona Królowa”)
13. Cassie (Lisa Jane Smith „Tajemny krąg”)
14. Six (Colleen Hoover „Hopeless”)
15. Gina (Federico Moccia „Tylko ciebie chcę”)

RUNDA 1: MARE - CASSIE - SYDNEY
Be: Mare
Room: Sydney
Cliff: Cassie
Dwie pierwsze bohaterki pochodzą z książek, które uwielbiam. Ostatnia bohaterka dla mnie to istna zaraza która nie potrafi niczego oprócz narzekania i niezdecydowania życiowego. Wybrałam Mare, ponieważ chciałabym chociaż na jeden dzień znaleźć się w jej świecie, a Sydney jako współlokatorka byłaby wspaniałą przyjaciółką i na dodatek uwielbia muzykę.
RUNDA 2: RONNIE - SUTTON - JULIA
Be: Julia
Room: Ronnie
Cliff: Sutton
Tu też nie miałam zbytnio problemów. Zawsze podziwiałam Julię nawet wtedy kiedy jeszcze nie lubiła swojego daru. Potem stała się waleczną Julią i była wspaniała. Myślę, że bycie nią ma plusy, nawet jej dotyk. Ronnie to z kolei dziewczyna, która kocha muzykę, tak znowu przyjaciółka od muzyki. Sama ją uwielbiam, więc na pewno nie miałabym problemów z zaprzyjaźnieniem się z nią, a Sutton, no cóż? Ona była wredną dziewczyną i dlatego tak jak w książce, spotkała ją za to kara.

RUNDA 3: SIX - GINA - TERESA
Be: Gina
Room: Six
Cliff: Teresa
Ta... zacznę od tej trzeciej. Nie lubię jej za to co zrobiła w drugim tomie Więźnia Labiryntu, więc niech spada na drzewo i się wynosi! Six byłaby świetną współlokatorką i myślę, że imprezy byłyby z nią niezapomniane. A Gina z drugiej części Trzech metrów nad niebem to kochana dziewczyna, która naprawdę kochała Stepa, nie to co ta nieczuła i wredna Babi, której nie cierpię.

RUDNA 4: MIA - SKY - EMMA
Be: Sky
Room: Mia
Cliff: Emma
Emma była mdła i w ogóle jakaś taka dziwna. Mam przed sobą jeszcze dwa tomy tej serii, ale chęci żadnych. Jej bohaterka mnie po prostu zniechęciła totalnie. Brakuje jej czegoś, dlatego jej nie lubię. Co do Mii to wiadomo - muzyka - a jak muzyka, to i przyjaźń bardzo dobra. Z kolei Sky jest bohaterką, która jest szczera do bólu. To właśnie mnie z nią łączy - szczerość. Dlatego mogłabym nią być.

RUDNA 5: BABI - CALESTE - ALISON
Be: Celeste
Room: Alison
Cliff: Babi
Wszystkie te bohaterki mnie irytują, ale jeśli już mam wybierać to w taki sposób. Babi nigdy nie lubiłam za jej hipokryzję i ignorancję, więc zasługuje na najgorsze. Celeste była zdeterminowana i wredna, ale to właśnie determinacja czyni ją silną bohaterką. Myślę, że dogadałaby się z Alison, choć ta też zasługuje by zepchnąć ją z klifu, tak samo jak Babi.
 
Nominuję:


3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję, kochana, za nominację. Na sto procent zrobię ten TAG w tym tygodniu. Od weekendu nie miałam internetu, więc nie miałam jak dodać reszty. Jednak już dzisiaj jest (wystarczyło wyłączyć z gniazdka i włączyć ponownie), więc postaram się wyrobić z TAGami do końca tygodnia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację. Nie spotkałam się jeszcze z tym tagiem :D
    Mam obawy przed moim wykonaniem tego tagu :D

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*