2015/09/02

Zapowiedzi książkowe

Przeglądając zapowiedzi wcześniejszych miesięcy zaciekawiło mnie jeszcze kilka pozycji. A co najlepsze wcześniej też o nich czytałam, a jakoś nie przypadły mi do gustu. Kobieta zmienną jest, kobiety nie przewidzisz, zwłaszcza zaczytanej kobiety! :-) A jakie mamy zapowiedzi i książki, które już wyszły, ale dopiero teraz się obudziłam?? Przedstawiam Wam te, które chcę mieć i według mnie są naprawdę ciekawe. Najlepsze są te z października. Idealne prezenty na urodziny. Premiery 7, a 8 mogę odwiedzić księgarnię internetową ;-)

ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!



PAŹDZIERNIK

Autor:
Tytuł: Nie tak łatwo być Czesławem
Wydawnictwo: Otwarte
Data premiery: 7 października 2015 r. 
Opis: Ludzie czasem patrzą na mnie jak na głupka. „On chyba nie jest zbyt inteligentny, skoro robi tyle błędów gramatycznych. Tak długo już tutaj mieszka, a nie potrafi się dobrze wysłowić po polsku. To na pewno debil”. Mam brzuszek, śmieszny akcent, łysieję, nie przypominam typowego polskiego faceta. Mylę się, przyznaję do błędów. Ale wiecie co? To jest magnes, który przyciąga kobiety. Nigdy nie wstydziłem się być sobą – małym gówniarzem z akordeonem. Dorastałem w Kopenhadze, ale nie czułem się Duńczykiem, nawet przez jeden dzień. Rodzice wychowali mnie na Polaka, tylko tak się akurat złożyło, że mieszkaliśmy w Danii. Dopiero kiedy przyjechałem do Polski, dowiedziałem się, że chyba nie jestem prawdziwym Polakiem, bo jakoś dziwnie mówię, dziwnie się zachowuję. Są ludzie, którzy samo moje istnienie odbierają jako prowokację. Źle się z tym czują. „Bo niby kim on jest? Artystą? Błaznem? Wytworem mediów?” Jestem po prostu sobą, choć to niełatwe zadanie. 

Autor:
Tytuł: Aplikacja
Wydawnictwo: Feeria Young
Data premiery: 7 października 2015 r. 
Opis: Co się stanie, gdy życie ludzi zostanie zdominowane przez elektroniczne urządzenia osobiste? Gdy ich spersonalizowane telefony będą im podpowiadać, co powinni zjeść, w co się ubrać, gdzie pójść i z kim zaprzyjaźnić? Oto czasy, w których wielki koncern Gnosis, następca firm Apple i Google, wprowadził na rynek najbardziej rewolucyjne narzędzie wszech czasów: aplikację na telefon Lux. Ten innowacyjny program optymalizuje podejmowanie decyzji przez użytkownika, biorąc pod uwagę jego dobro i preferencje osobiste, co ma dać najlepsze możliwe rezultaty. 16-letnia Rory uważa za oczywiste to, że aplikacja Lux stanowi klucz do zdrowego i szczęśliwego życia. Kiedy zostaje przyjęta do elitarnej Akademii Theden, wydaje się, że rysuje się przed nią przyszłość doskonała. Ale w tej idealnej, wymarzonej szkole pod gładką powierzchnią czai się coś złego. A potem Rory poznaje Northa, przystojniaka z miasta, który prowadzi życie outsidera i – o zgrozo! – nie korzysta z Luxa, co fascynuje dziewczynę. Wkrótce bohaterka zaczyna postępować wbrew rekomendacjom aplikacji – zaczyna słuchać głosu intuicji, którą nauczono ją ignorować. Ten wybór poprowadzi ją do odkrycia prawdy, której ani ona, ani nikt inny nie mógł się spodziewać.
 
WRZESIEŃ

Autor: Julie Kagawa
Tytuł: Buntownik
Wydawnictwo: HarperCollins
Data premiery: 9 września 2015 r. 
Opis: Samotnie upadną, razem powstaną. Od wieków członkowie Zakonu Świętego Jerzego polowali na smoki. Ukrywając się pod ludzką postacią, smoki przetrwały. Stworzyły Talon, potężną organizację, w której każdy smok ma wyznaczone miejsce i służy wspólnej sprawie. Z czasem stały się silne i przebiegłe, gotowe przejąć władzę nad światem.
Ale są wśród nich buntownicy, którzy pragną żyć w zgodzie z ludźmi.

SIERPIEŃ

Autor:
Tytuł: Chodząca katastrofa
Wydawnictwo: Albatros
Data premiery: 5 sierpnia 2015 r. 
Opis: Intensywna. Niebezpieczna. Wciągająca. Absolutnie uzależniająca. Romantyczna i szalona powieść na punkcie której oszalały młode amerykanki! Historia trudnej miłości i namiętności, pojawiających się na przekór zdrowemu rozsądkowi. Abby marzy o ustabilizowanej przyszłości. Travis uosabia wszystko to, od czego Abby chce uciec. A jednak dziewczyna godzi się na proponowany przez niego zakład. Czego boi się bardziej? Wygranej czy przegranej? I czego tak naprawdę chce on?

Autor:
Tytuł: Piękna katastrofa
Wydawnictwo: Albatros
Data premiery: 5 sierpnia 2015 r. 
Opis: Opowieść o trudnej miłości i namiętności, pojawiających się na przekór zdrowemu rozsądkowi. Dziewiętnastoletnia Abby Abernathy wybiera uniwersytet jak najdalej od domu rodzinnego, żeby zapomnieć o przeszłości u boku matki alkoholiczki i ojca hazardzisty oraz o własnej głęboko skrywanej tajemnicy. Marzy o ustabilizowanej przyszłości. Travis Maddox uosabia wszystko to, od czego Abby chce uciec: brutalną siłę, fantazję i niefrasobliwość w związkach z dziewczynami, które o dziwo nie mają mu za złe, że zalicza jedną po drugiej. Tylko Abby - choć czuje, że jakaś zupełnie dla niej niezrozumiała siła przyciąga ją do tego chłopaka - nie chce mu ulec. A jednak godzi się na proponowany przez niego zakład: jeśli wygra ona, Travis zostawi ją w spokoju; w razie jego wygranej zamieszka z nim na miesiąc.


A JAKIE SĄ WASZE TYPY?
Powiem Wam, że nie rozumiem jak mogłam te z sierpnia przeoczyć albo o nich pisałam, ale jestem jakaś leniwa ostatnio i nie sprawdziłam zapowiedzi z przed miesiąca. Dzisiaj powinna pojawić się recenzja Dziesięciu płytkich oddechów.

16 komentarzy:

  1. Ja jestem w stu procentach pewna, że przeczytam "Aplikację"! Czekam i czekam, mam nadzieję, że się doczekam ;)
    Nominowałam Cię do TAGu :*
    http://ksiazki-mitchelii.blogspot.com/2015/09/oscarowy-tag-ksiazkowy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim typem jest aplikacja. Muszę ją przeczytać. Czuję, że bedzie to naprawdę genialan ksiażka ;D Czekam na nią już od czerwca.

    Pozdrawiam
    Blog książkoholiczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiedziałabym, że czekam na Aplikację. Ale już się na nią doczekałam! ^^ Naprawdę świetna pozycja, polecam każdemu.
    http://secret-books.blogspot.com/2015/08/aplikacja-lauren-miller-przed-premiera.html
    A Piękna i Chodząca Katastrofa jeszcze przede mną ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wskoczę potem i poczytam o Aplikacji, ta książka jest intrygująca :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przeczytam Aplikację :D A ja jeszcze czekam na Restart :3 Interesują mnie jeszcze we wrześniu "Bajki, które zdarzyły się naprawdę", myślę, że ta książka będzie ciekawą lekturą :)
    Miłego dnia!
    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie!!! Czytałam o "Bajkach, które zdarzyły się naprawdę" :D Będzie trzeba się w nią zaopatrzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z niecierpliwością czekam na Dziedzictwo Ognia, które, z tego co wiem, ma wyjść w tym miesiącu. A z książek, które wymieniłaś, zainteresowała mnie Aplikacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo zaciekawila mnie książka " katastrofa" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic mnie nie zachwyciło, więc na żadną z pozycji polować nie będę :D
    U mnie na dniach też pojawi się post z zapowiedziami, ale tylko na wrzesień :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja we wrześniu z pewnością sięgnę po "Ten jeden rok" - Gayle Forman. "Aplikacja" wydaje się bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z kolei muszę przeczytać "Ten jeden dzień" :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle nowości, a tak mało czasu. Co to zrobić....

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście czekam na "Ten jeden rok" oraz "W krainie srebrnej rzeki". Z kolei aktualnie czytam "Tease" - premiara 9 września, a książka wydaje się ciekawa. ;)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam okazję czytać Bajki, które zdarzyły się naprawdę. Jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach kupić sobie tę książkę :)

      Usuń
  15. świetna lista, na pewno sięgnę po wasze propozycje, a jeśli ktoś z was lubi powieści historyczne to polecam sięgnąć po książkę Żelazne damy, jest świetna.

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*