2015/09/16

Zapowiedzi książkowe | Październik 2015


Wiadomo jaka to okładka. Co ze mnie zostało. Ta książka ma swoją premierę w październiku i jestem jej niezmiernie ciekawa, ale o tym pisałam we wcześniejszym zestawieniu (chyba!). Oczywiście zapowiedzi książkowe w okresie jesienno-zimowym to wysyp naprawdę świetnych pozycji. To tak jakby iść do lasu i zbierać borowiki, serio. Tylko co z czasem i kiedy to wszystko przeczytam? No właśnie. Na domiar wszystkiego październik, to moje urodziny, więc albo wydawnictwa przestaną wydawać tyle pozycji na ten miesiąc albo zdecydowanie się zbuntuje i powiem sobie NIE ZESTARZEJE SIĘ, NIE, BO NIE I TAKI JEST MÓJ ARGUMENT.

Co mnie zainteresowało i co chciałabym przeczytać? 

Autor: Abbi Glines
Tytuł: Daj nam ostatnią szansę
Cykl: Rosemary Beach, Chance (tom 2)
Wydawnictwo: Pascal
Data wydania: 7 październik 2015
Opis: To była miłość. Dlaczego więc pozwolił jej odejść? Grant uświadamia sobie, że odrzucając Harlow, popełnił największy błąd swojego życia. Chciałby go naprawić, lecz Harlow nie daje mu szansy. Mężczyzna jest w rozpaczy, a nie wie jeszcze, że… Harlow jest w ciąży, która zagraża jej życiu. Jak potoczą się ich losy? Czy czeka ich szczęśliwe zakończenie?

Z tą autorką jeszcze nie miałam do czynienia. Powiem szczerze, że zakupiłam jej inny cykl (3 tom i 1 tom) i mam w planie przeczytać to na czasie, mm nadzieję, że się nie zawiodę. Wiadomo jednak, że niektóre książki potrafią nas zaskoczyć, pozytywnie bądź negatywnie.

Autor: C. C. Hunter
Tytuł: Odrodzona
Cykl: Wodospady cienia: po zmroku (tom 1)
Wydawnictwo: Feeria Young
Data wydania: 7 październik 2015
Opis: Pierwszy tom nowej trylogii "Wodospady Cienia: Po zmroku". Poznajcie historię Delli, wampirzycy z Wodospadów Cienia, która właśnie wkracza na drogę swojego przeznaczenia! Życie Delli było idealne: rodzina, chłopak, świetlana przyszłość. Przed przemianą. Wtedy wszyscy, których kochała, odeszli. Dziewczyna znalazła schronienie w Wodospadach Cienia, obozie dla nastolatków o nadnaturalnych zdolnościach. Tam właśnie Della i jej przyjaciółki, Kylie i Miranda, leczą sobie nawzajem złamane serca śmiechem. Tam też Della zaczyna treningi, by pracować dla JBF. I nie życzy sobie, żeby coś ją od tego odrywało. Co oznacza, że nie ma czasu na romans ze Steve’em, gorącym zmiennokształtnym, którego pocałunki topią jej serce.

Okej znowu motyw wampirów których nie lubię, albo nie umiem się do nich przekonać. Może kiedyś uda mi się dorwać tę książkę gdzieś w promocyjnej cenie i sprawdzić tę historię. Powiem szczerze, że zaciekawiła mnie, ponieważ wydaje mi się być inna.

Autor: Jessica Sorensen
Tytuł: Ocalenie Callie i Kaydena
Cykl: The Coincidence (tom 2)
Wydawnictwo: Zyska i S-ka
Data wydania: 19 październik 2015
Opis: Mroczny sekret, od lat skrywany przez Kaydena w końcu wyszedł na jaw. Co gorsza, chłopak stoi w obliczu groźby oskarżenia przed sądem o pobicie. Jedynym sposobem, by mógł oczyścić swoje imię jest zdradzenie przez Callie jej tajemnicy. Ale Kayden nigdy jej o to nie poprosi. Zamiast tego zrobi wszystko, co w jego mocy, by ją chronić. Nawet jeśli oznacza to opuszczenie przez niego jedynej dziewczyny, którą kiedykolwiek pokochał. Callie wie, że Kayden pogrąża się w ciemności i rozpaczliwie pragnie go ocalić. Lecz uda jej się to jedynie wtedy, gdy stawi czoła swojemu największemu lękowi i wyzna wszystkim własne bolesne tajemnice. Pomysł przerwania milczenia wzbudza u niej trwogę, ale nie tak wielką, jak myśl o utracie Kaydena. 

Znowu jest to drugi tom i pierwsze będę musiała przeczytać pierwszy. Jednak książka wpisana na listę oczekujących.
Autor: David Levithan
Tytuł: Pewnego dnia
Cykl: Uwaga młodość
Wydawnictwo: Dolnośląskie
Data wydania: 21 październik 2015
Opis: Kiedy Rhiannon spędza cudowny dzień ze swoim chłopakiem, który wreszcie jest taki, jakim go sobie wymarzyła, nie wie jeszcze, że w rzeczywistości to nie był Justin, ale A – szesnastolatek codziennie budzący się w ciele innej osoby. Zakochany w Rhiannon A zrobi wszystko, żeby codzienna zmiana płci, wyglądu, charakteru i miejsca zamieszkania nie stanowiła przeszkody dla ich miłości. Tylko czy Rhiannon to wystarczy?

Lubię takie książki. Ten opis mnie zaintrygował. Nie wiem sama czego spodziewać się po tej książce, więc pozostaje mi tylko i wyłącznie czekać na jej premierę. Ponadto okładka przypomina mi okładki książek pana Greena.

/wszystkie opisy pochodzą ze strony lubimyczytac.pl
/wszystkie zdjęcia pochodzą z wyszukiwarki google.com /grafika/ 

10 komentarzy:

  1. O, nie widziałam jeszcze w tych książek zapowiedziach, ale ich tytuły opisy wydają się być ciekawe :)

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w niedługim czasie uda mi się jakoś te książki mieć, a potem przeczytać.

      Usuń
  2. Najbardziej z tych książek interesuje mnie "Pewnego Dnia", reszta jakoś nie przykuła mojej uwagi, ale kto wie, może coś się zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych interesuje mnie "Odrodzona", a po za tym jeszcze wieeele innych książek. Październik zapowiada się fantastycznie!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Abbi Glines pisze bardzo ciekawie. Przynajmniej moim zdaniem, bo nie zawiodłam się czytając jej książki. Sama czekam też na "Ocalenie Callie i Kaydena", jestem ciekawa jak potoczą się losy głównych bohaterów.

    Pozdrawiam, Dakota // 97books

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chętnie przeczytam "Przypadki Callie i Kaydena", a później drugi tom :) Wiem, że już pisałam na Facebboku, ale: świetny masz ten wystrój!


    Pozdrawiam! Przy gorącej herbacie

    OdpowiedzUsuń
  6. Oprócz Pewnego dnia nic mnie nie zainteresowało. Widać mam inny gust.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne, ciekawe tytuły, a ja mam coraz mniej czasu na czytanie. Niedobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że zmieniłaś szablon - jest świetny! :)
    Co do powyższych książek, zainteresowała mnie "Pewnego dnia" :)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*