2015/09/14

UNPOPULAR OPINION TAG

Cześć! Dziś zapraszam Was na TAG, który znalazłam na blogu Blask Książek. Uwielbiam TAGi książkowe i uwielbiam je czytać u innych, postanowiłam zrobić ten TAG u siebie. Wydaje mi się, że to ciekawa odmiana, więc zapraszam wszystkich do rozwinięcia.

ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!


Popular book series you didn't like
Seria książek, której nie lubię? Nie przekonuje mnie seria "Domu nocy", "Pamiętników wampirów" i "Akademii Wampirów" oraz seria "Delirium". Czytałam pierwsze części tych serii, niektórych nawet nie doczytałam. To naprawdę nie jest to i nie wiem, czy kiedykolwiek dokończę czytać książki, które zaczęłam.

Popular book series you like but everyone else hates
Myślę o takiej serii i jak na razie nie mogę sobie skojarzyć takiej serii. Zazwyczaj czytam takie serie, lubiane przez wszystkich. Mogę tutaj wpisać "Cykl Selekcji", ponieważ spotkałam się z kilkoma negatywnymi opiniami (zwłaszcza tymi zagranicznymi) oraz "Dotyk Julii".

Love triangle where you didn't like who the person ended up with
Czytałam wiele książek z trójkątem miłosnym, ale zawsze zakończyło się to tak jakbym chciała. Choć w niektórych przypadków już w to wątpiłam. Jednak chciałabym przeczytać taką, która mnie zaskoczy.

Popular book genere you rarlery read
Nie czytam książek historycznych, nie zdarza mi się. Sporadycznie. Nie czytuje też przygodowych s-f i kryminałów.

Popular character you didn't like
Och... denerwowała mnie Emma z "Powód by oddychać". Irytowała niemiłosiernie Six z "Hopeless" i Aspen mnie denerwował, och tego gościa chciałam zatłuc, tak samo Adama z "Dotyku Julii", który przybrał miano dupka stulecia.

Popular author you didn't like
Oto pytanie, na które nie umiem odpowiedzieć, choć jest autorka jedna i to jest autorka "Pamiętników Wampirów" i autorka "Pięćdziesięciu twarzy Grey'a". Nie rozumiem fenomenu autorki i książki. Nie rozumiem i nie pojmę.

Popular book trope that you're tired of seeing
Popularne motywy książkowe których nie cierpię wręcz to wampiry, nie mogę jakoś przebrnąć przez żadną książkę, która jest o wampirach. Nie wiem czy to uraz po przeczytanym "Zmierzchu", ale nie dam rady.

Popilar series you don't want to read
Nie ciągnie mnie do "Pięćdziesięciu twarzy Grey'a", ani do "Darów Anioła", ani do "Władcy pierścieni" i "Hobbita".

What movie adaptation is better than the book
Film lepszy od książki? Hm... myślę nad tym i chyba powiedziałabym, że "Dzika droga", choć powiem Wam, że kiedyś próbowałam przeczytać pierwszą część "Darów Anioła", ale w końcu jej nie przeczytałam, ale obejrzałam film i byłam zadowolona, bo naprawdę mi się podobał.


Wszystkim którym podobał się ten TAG zapraszam do jego zrobienia i wstawienia poniżej linku, chętnie przeczytam Wasze odpowiedzi! :)

8 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię ten Tag :) moje odpowiedzi bardzo by się od Twoich różniły, pewnie dla tego, że czytałyśmy inne książki, a te o których wspominałaś jedynie kojarzę, albo nawet i to nie, jedyna kwestia - wampiry, również ich w literaturze nie cierpię.

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz spotykam się z tym TAGiem ;)
    Może niedługo zrobię, ale jeszcze nie wstawiłam TAGu lubimy czytać od Ciebie!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag! Nie widziałam go wcześniej na żadnym blogu ;)
    Mam masę tagów jeszcze do zrobienia (do których zostałam nominowana), więc ten sobie odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rude, ja też mam wiele TAGów, a robię inne :D I Mitchelina, czekam na TAG u Cb :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo tych negatywnych opinii na temat Selekcji i tak chce ja przeczytać ;D

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja cykl Selekcji kocham mimo wszystko ! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie również nie ciągnie do "Darów anioła" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny ciekawy tag książkowy! Jak ja uwielbiam je czytać. Nie wiem dlaczego, ale mam podobnie jeśli chodzi o tematykę wampirów, ale u mnie to ogólnie tak działa chyba w związku z fantastką... ;)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*