2015/09/24

Cześć!

Dzisiaj jestem trochę zajęta pracą, więc postanowiłam wstawić coś luźniejszego dzisiaj. Niedawno przeglądając Wasze blogi natrafiłam na bardzo fajny TAG i postanowiłam, go dzisiaj zrobić. A mowa tutaj o The Name Book Tag. Nominacje na końcu posta. Mam nadzieję, że Wam również się spodoba. The Name Bookt Tag to nic innego jak przypisanie do literek naszego imienia książki na nią się zaczynającą.

M
Maybe Someday, czyli książka która skradła mi serce i przewijający się w niej motyw muzyki był przepiękny. Nie tylko motyw muzyki mi się podobał, ale i kreacja samych bohaterów. To jakimi są ludźmi i jakimi się stają.

A
Aplikacja. Książka, która samym opisem sprawiła, że chciałabym ją przeczytać. Z niecierpliwością czekam na 7 października.

R
Rywalki. Książka, którą  kupiłam ze względu na przepiękną okładkę. Skradła moje serce od pierwszych stron. Z niecierpliwością czekam na V tom.

T
Trzy metry nad niebem. Książka, która mnie nie zachwyciła. Zdecydowanie bardziej podobał mi się film.

Y
-
N
Następczyni, czyli dalsze losy moich ulubionych bohaterów opowiadane z perspektywy ich zadziornej i pewnej siebie córki. Swoją drogą jestem ciekawa jak wyjdzie cała ekranizacja tego cyklu.
A
Seria After, którą czytałam jeszcze na platformie Wattpad. Jestem ciekawa tej historii, w wersji książkowej, bardzo chętnie do niej wrócę! :)


Nominuje:

15 komentarzy:

  1. Czytałam tylko "Rywalki", ale bardzo kusi mnie "Maybe someday"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie, prześliczna książka!

      Usuń
  2. Moja imienniczka! (powtarzam się, wiem) widziałam już wcześniej ten TAG, ale jakoś nigdy nie miałam czasu na zrobienie go.
    Po raz kolejny widzę, że komuś strasznie spodobało się Maybe Someday. Chyba czas po to w końcu sięgnąć, bo wszędzie widzę tylko pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na ten TAG u Ciebie, imienniczko! :* A MS polecam z całego serca^^

      Usuń
  3. Nie czytałam żadnej z tych książek ale też mam wielką ochotę na aplikacje ;D

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością na jej premierę ! :)

      Usuń
  4. Bardzo Ci dziękuję za nominację :*
    Muszę w końcu wziąć się za TAGi od Ciebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag ;)
    Nie czytałam jeszcze "Maybe someday" ale mam na nią wielką ochotę, zwłaszcza, że inne książki Cooleen Hoover są genialne.
    Pozdrawiam, Blondie in Wonderland

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda C. Hoover pisze świetne książki i też ją bardzo lubię ^^

      Usuń
  6. Fajny tag i interesujące książki wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnej z wymienionych pozycji nie czytałam, ale uwielbiam twórczość Hoover i poza tym "Maybe someday" posiadam już od dłuższego czasu, tylko ciągle czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny tag :) ja ze swoim imieniem łatwo bym nie miała, bo z AGATY dużo książek nie powymyślam :D

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*