2015/09/01

Nowy miesiąc zaczynam od TAGu, dopóki nie ogarnę Worda to ciężko widzę moje pisanie recenzji, ale postaram się to zrobić dziś wieczorem. Aktualnie pracuję na WordPadzie, co nie jest dobrym edytorem tekstowym. Za bardzo jestem przyzwyczajona do Worda. Co z dzisiejszą recenzją filmu? Muszę ją jeszcze dopieścić. Reszta recenzji też jest powoli i żmudnie przygotowywana przeze mnie, do tego jedna książka, którą przeczytałam jakiś czas temu jest po angielsku. Standardowo nominacje na końcu posta.

ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!



Donut – książka, w której czegoś Ci brakowało

Patrzę w moją półkę z książkami i już wiem, w której książce brakowało tego czegoś. Ta pozycja ani nie złapała mnie za serce ani mną nie wstrząsnęła tak jak niektórych, którzy wypowiedzieli się na początku tej książki. Nie wiem co z tą książką jest nie tak, ale tak mnie zniechęciła do siebie, że nie tknę drugiego tomu jeszcze przez jakieś kilka miesięcy. Coś jej brakowało. I to coś bardzo ważnego:

Pudding – książka z rozlazłym bohaterem

Czy nie można wyobrazić sobie bardziej rozlazłego bohatera jak Cassie z Tajemnego kręgu. A ja tak uwielbiam czarownice :(

Lody – książka, która zmroziła krew w żyłach

Czekolada – książka, którą możesz czytać w kółko i w kółko, która nigdy się Tobie nie znudzi
 
Ciastko – książka, która złamała Ci serce

Cukierek – ulubiona krótka książka tudzież książka z dzieciństwa

Tort – najcudowniejsza książka, która zawsze wprawia Cię w dobry nastrój i której niczego nie brakuje
 Aktualnie to jest moja nowa miłość!

Nominacje:
  • http://ruderude-czyta.blogspot.com
  • http://chaosmysli.blogspot.com
  • http://ksiazki-mitchelii.blogspot.com
  • każdego komu podoba się ten TAG

7 komentarzy:

  1. Wow, dziękuję na nominację! Już od dłuższego czasu mam chrapkę na ten TAG ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to cieszę się, że udało mi się trafić i w końcu go masz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ten TAG, na pewno zrobię go u siebie. Odpowiedzi bardzo ciekawe i mam podobnie z książką "Powód by oddychać". :)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy tag! "Mały książę" to świetna książka. Tak samo jak "Harry Potter" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam jedno podejście do Czerwonej Królowej, i odłożyłam ją po kilkunastu stronach. Może do niej wrócę za jakiś czas, bo czytałam same pozytywne recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do pierwszej odpowiedzi ;D Nie zauważyłaś, że na początku są same dobre opinie> Haha :) Dlatego nigdy się nimi nie kieruję jeżeli wybieram ksiażkę w księgarni.

    Pozdrawiam
    Blog książkoholiczki

    OdpowiedzUsuń
  7. TAG zrobiony! Zapraszam: http://chaosmysli.blogspot.com/2015/09/kolejny-tag-ksiazkowy-tym-razem.html#more :)

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*