2015/09/30

Podsumowanie miesiąca | Wrzesień 2015

Cześć!

Dziś mam strasznie zabiegany dzień, uczelnia, szpital, ogarnięcie artykułów do oddania i co jeszcze, a miesięczny, nieszczęsny. 1,5 godziny czekania aby kupić bilet. 1,5 godziny stania przy wcześniejszym bieganiu. Dziękuję, umieram. Od jutra zaczyna się uczelnia, na moim planie kwadraty. Szkoda, że brakuje trójkątów. Tak, skojarzyło mi się to z piosenką Trójkąty i kwadraty. ;-) Dziś zapraszam Was na szybie podsumowanie miesiąca września, a kiedy skończę czytać Próby Ognia z pewnością w sobotę pojawi się recenzja.

Recenzje:
  • Amanda Maciel, Tease, Wydawnictwo Muza SA - RECENZJA;
  • James Dashner, Więzień Labiryntu, Wydawnictwo Papierowy Księżyc - RECENZJA;
  • Emma Chase, Zaplątani, Wydawnictwo Filia - RECENZJA;
  • Miranda Kerr, Doceń siebie. Jak odkryć prawdziwą siebie i rozwinąć skrzydła, Wydawnictwo IUVI - RECENZJA;
  • Kathryn Taylor, Powrót do Daringham Hall, Wydawnictwo Otwarte - RECENZJA;
  • Cameron Diaz, Ja kobieta, Wydawnictwo IUVI - RECENZJA;
  • K. A. Tucker, Dziesięć płytkich oddechów, Wydawnictwo Filia - RECENZJA;
  • James Dashner, Więzień Labiryntu Próby Ognia, Wydawnictwo Papierowy Księżyc - RECENZJA W PAŹDZIERNIKU
  • Gayle Forman, Ten jeden dzień, Wydawnictwo Nasza Księgarnia - RECENZJA W PAŹDZIERNIKU

TAGi:

Więcej informacji w linku!

 

10 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku! U mnie słabo, zaczęła się szkoła, masa nauki, a czasu brak, więc i z czytaniem mi nie po drodze. Mam nadzieję, że uda mi się to nadrobić w kolejnych miesiącach.
    Czekam na recenzję "Tego jednego dnia", zastanawiam się nad tą książką (chociaż i tak pewnie nie będę miała czasu jej przeczytać) i nie wiem czy warto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak mieszanie podchodzę do tej książki ;)

      Usuń
  2. Ładnie Ci poszło we wrześniu :) i współczuję tego czekania na kupno biletu, masakra...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z gorszych dni a jeszcze będzie ich pewnie z milion pięćset sto dziewięćset ;D

      Usuń
  3. No to widzę, że miesiąc owocny :)
    Zazdroszczę Ci!! Sama przeczytałam znacznie mniej, bo mam dziennie jakąś godzinę czasu wolnego ;(
    Ale tak to jest, gdy się wraca na 16 i ma górę pracy domowej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadszedł październik i boję się, że jakoś też mogę mieć mniej czasu na czytanie :(

      Usuń
  4. Świetny wynik! :) Muszę sobie przeczytać Twoją opinię "Tease", bo nie miałam ostatnio czasu, a jestem bardzo ciekawa jakie wywarła na Tobie wrażenie. :)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję bardzo dobrego wyniku i powodzenia w październiku :)

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*