2015/09/16

Dzisiaj trochę bawiłam się w zmianę wyglądu, zeszło mi cały dzień, ale jestem z siebie zadowolona. Marzyłam o białych kolorach i mam. Ponadto, obserwatorów, LubimyCzytac i panel Facebooka znajdziecie u dołu bloga. U góry na pasku wyszukiwarka, a także linki do przejścia na Instagram, Facebook, Twitter czy Google +. Jestem ciekawa Waszego zdania na temat mojego nowego wyglądu. I jutro postaram się dodać II część Book Halu. Będę miała kilka fajnych książek do pokazania, no i zobaczymy co jutro uda mi się złowić! A i trzymajcie kciuki od 10:00, rozmowa kwalifikacyjna na studia, także przede mną!

8 komentarzy:

  1. Przyzwyczaiłam się do poprzedniego wyglądu, ale ten jest znacznie lepszy ;)
    Powodzenia na rozmowie!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę trzymała za ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny wygląd. Bardziej praktyczny - szczególnie na telefonie.
    Powodzenia na rozmowie.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No przecież to chyba najładniejszy blog korzystający z szablonu Technologii blogger jaki w życiu widziałem! :O

    Pozdrawiam z
    www.kulturaifetysze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*