2015/09/22

Moja książkowa jesień

Wydawnictwo Feeria Young zorganizowało konkurs, w którym to do wygrania jest prenumerata wszystkich tytułów, które zostaną wydane nakładem Wydawnictwa Feeria Young od września do końca roku 2015. Uważam, że to świetny konkurs!

Moje książki, do których wracam co roku, choć muszę przyznać, że moja lista jest dłuższa, zdecydowanie. Moje trzy TOP-owe książki to:

ADAM BAHDAJ - Podróż za jeden uśmiech
Z pewnością kojarzycie ten tytuł, prawda? W końcu, nie raz w wakacje można się natknąć na serial pod tym samym tytułem. A ja uwielbiam tę historię! Książkę oraz serial. Pamiętam, jak od książki wszystko się zaczęło, kiedy miałam jakieś hmm... plus/minus 12 lat. Fantastyczna książka. Przygoda dwóch chłopców - kuzynów, którzy podróżują autostopem, przez Polskę. A sami bohaterowie bardzo zabawni - Poldek i Duduś, uzupełniali się idealnie. To jakich przygód doznali i zabawnych sytuacji podczas podróży naprawdę doprowadzała mnie do łez. Uwielbiam wracać do tej lektury. Zwłaszcza kiedy mam jesienną chandrę. Wprawia mnie w dobry humor, aż dziwię się, że jeszcze nie napisałam o niej osobnej notki. Będę musiała to zmienić.

Richard Paul Evans - Stokrotki w śniegu
Tę książkę czytam z jednego powodu. Ta historia wycisnęła ze mnie morze łez. Naprawdę, morze łez, ale cieszę się, że ją przeczytałam. Z pewnością macie takie książki, które są przesiąknięte jakimś przesłaniem. Dla mnie właśnie ta książka ma bardzo kluczowe przesłanie. Otóż za każdym razem w tych samych momentach wzdycham i rozczulam się nad akcją. Książka ma idealne przesłanie - zawsze można się zmienić, jeśli tylko się tego pragnie. Ponadto Evans, zawsze łapie moje serce swoimi historiami i uwielbiam go za to.

Antoine de Saint-Exupery - Mały Książę
To książka z czasów szkolnych. Książka przy, której wyobrażałam sobie, że chciałabym być na miejscu tego wspaniałego chłopca. Mam do tej książki ogromny sentyment, ponieważ to dzięki niej pokochałam przedmiot języka polskiego do reszty i teraz staram się kształcić w tym kierunku. Ta książka także ukierunkowała mnie w patrzeniu na świat i cytując znany każdemu cytat: „A oto mój sekret. Jest bardzo prosty: dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu”.



Chcesz wziąć udział? Zapraszam do udziału! Warto!
Post powstał w ramach akcji #jesienzfeeria!

Potrzebne linki:
Strona Facebook'owa Wydawnictwa: https://www.facebook.com/FeeriaYoung



3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki:) Powodzenia w konkursie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwię się, że nie czytałam, ani nie widziałam "Podróży za jeden uśmiech". Jeśli tylko będę miała okazję sięgnę po nie. :) "Małego Księcia" też bardzo lubię, a książki Evansa czekają na mnie w kolejce do przeczytania. :)

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*