2015/09/14

InfoMajka | Trochę organizacji i informacji ;-)

Trochę organizacji na blogu mi się przyda, bo ostatnio jestem tak zakręcona, że nie wyrabiam z niczym, a w kalendarzu tyle rzeczy pozapisywanych, że aż mi żal patrzeć, że z niczym się nie mogę tak dobrze ogarnąć. Plan na ten tydzień. Napisać kilka notek w przód, zwłaszcza w następnym tygodniu. Niektórzy wiedzą, że czekam na zabieg kolana i właśnie dostałam nowy termin, za tydzień. Więc, czytanie książek, na pewno pomoże mi zabić szpitalną nudę. Zawsze jak tam jestem, trzy dni przeczytam więcej książek niż miałabym je czytać u siebie w domu. Jeden plus. Zapewne odpadnie mi zaglądae tutaj regularnie, ale żebym nie czuła się źle, że sobie zaniedbałam z nie ze swojej winy, ustawie publikację od poniedziałku do środy. O ile uda mi się napisać te posty. Planuję napisać o Booktuberach. Już mi ten temat zalega od miesiąca i o kilku nominacjach z LBA, recenzje Harry'ego czekają, plus jak uda mi się przeczytać Ten jeden dzień, to ta recenzja również się pojawi na osłodę. Gdy wrócę do domu będę miała naprawdę mnóstwo czasu i na czytanie i na pisanie, opowiadań i notek, bo nie będę mogła wstawać za bardzo z łóżka przez pierwszy tydzień. Taka sytuacja. Takie buty i inne kwiatki! Buziaki, no i życzę miłego wieczoru! :-)

6 komentarzy:

  1. W takim razie życzę powodzenia w pisaniu recenzji i koniecznie wypocznij po zabiegu kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpoczniesz może chociaż w tym szpitalu, a czas na książki też się zawsze przyda. Chociaż u mnie to jest tak, że im więcej czasu, tym mniej z niego korzystam w taki sposób, w jaki powinnam.
    Ale niczym się nie martw, czytelnicy Twojego bloga nigdzie nie uciekną- zdrowie jest przecież najważniejsze ♥
    A dobrze też, że teraz, wtedy Kraków masz pewniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kraków jest obowiązkowo! Ja nie chcę go opuścić :D <3

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*