2015/09/21

InfoMajka, czyli co u Majki


Cześć!

Jakby nie patrzeć powinnam być już po operacji, leżeć na łóżku szpitalnym i być szczęśliwa, że to już za mną. Faktycznie tak powinno być i taki był faktyczny plan. Jednak nie poszłam do szpitala, ponieważ się rozchorowałam. Mam zapalenie krtani i musiałam przełożyć operację. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że nie znam kolejnego terminu i albo będzie on za tydzień jak mi to usilnie dano do zrozumienia bądź dopiero za miesiąc, więc nie muszę się niby niczym stresować. A jednak... studia zaczynam za około dwa tygodnie. Te dwa tygodnie od dzisiaj miały mi pomóc zregenerować się. A w tym przypadku im później, tym nie będzie lepiej, bo w październiku są Targi Książki w Krakowie, na których chciałam być. Także nie ma jak złośliwość losu, choć wiem, że nie miałam wpływu na to, że akurat w niedzielę się rozchoruje. A muszę powiedzieć, że bardzo się z tym pilnowałam. Babcia jednak mnie pocieszyła i powiedziała: co się odwlecze to i tak nie ucieknie. W sumie to ma rację. Na jutro, choć myślałam, że dziś zaproszę Was do przeczytania recenzji książki autorstwa Emmy Chase, Zaplątani. Trochę mam do powiedzenia na ten temat. Książka wywołała u mnie naprawdę przeróżne uczucia. Stan irytacji w niektórych momentach również! Nie mam jednak siły na to by wszystko poprawić, a nie chciałabym publikować tekstu wpół poprawionego. Ogólnie to dzisiaj dostałam informację na mail, że dostałam się na studia i mogę jechać złożyć dokumenty. Taak, moje kolejne marzenie się spełniło! Będę studiowała Filologię Polską specjalność edytorsko-medialna bądź samo edytorstwo. Wszystko zależy od tego, czy będę mogła połączyć specjalność edytorstwa ze specjalnością medialną, a wszystko na to wskazuje, że tak. Chciałabym mieć w dalszym ciągu styczność z mediami. Uwielbiam ten świat i dalej kilka rzeczy z dziedziny mediów mnie interesuje, a wiem też, że dużo wyciągnęłabym wiedzy w to bym mogła to przedłożyć na bloga. Tyczy się to również edytorstwa. Moje plany po tych studiach idą bardzo daleko i z pewnością już niedługo się o nich będziecie mogli dowiedzieć, bo razem z moją przyjaciółką Izą siadamy do pracy. Iza, jeśli to czytasz, to tak będzie. I jeśli ja to mówię, to wiadomo, że nie będziemy mieć wyjścia. W końcu MajkaBloguje, jest częścią tego planu. xD

Tyle informacji i do jutra, życzę Wam udanego wieczoru i nocy.
Pozdrawiam.

9 komentarzy:

  1. Ja też strasznie stresowałam się, na kiedy wyznaczą mi termin operacji - bałam się, że pokrzyżuje jakieś inne plany, wypadnie wtedy, gdy miałam egzaminy czy coś. Ale pal licho studia! Zdrowie jest najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postanowiłam, że jak będę musiała zrezygnować, to zdecyduję się na nauczanie indywidualne :)

      Usuń
  2. Tyle osób teraz choruje. Sama leżę w łóżku i nie wysciubiam nosa spod kołdry.
    Zdrowiej

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To gratuluję spełnienia marzenia i dużo zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zdrowia i powodzenia na studiach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ci dostania się na wymarzone studia :) Jak mniemam to niesamowicie motywacyjny kopniak (w pozytywnym sensie ;)) życiowy! No i zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*