2015/09/26

Cześć!

Dzisiaj postanowiłam wstawić kolejny TAG, który mi się spodobał. Jestem w trakcie czytania trzech książek. Dokładnie tak. Wszystko zaczęło się od Złączonych. Z początku ta książka bardzo mi się spodobała, ale im dalej ją czytam tym bardziej jakoś ciężko mi przez nią przejść. Złapałam za Do wszystkich chłopców, których kochałam i ta książka, jest warta uwagi, jutro ją dokończę. Jednak wczoraj dostałam prezent od koleżanki. Otóż dwie części Więźnia Labiryntu i Tease i nie mogłam dłużej czekać, jak nie przeczytać Dashnera. Jak dobrze, że mam jeszcze tyle dni żeby skończyć to wszystko czytać. Nie wiem jak będzie w październiku, ponieważ zaczynam studia. Książki będę czytała w autobusach i na nudnych wykładach. Choć wątpię, że takowe będą. Chociaż, gdzieś mi się w planie pojawiło Szkolenie biblioteczne i BHP. Także kto wie. Zabiorę ze sobą jakieś dwie książki. ;-) Pierwszy tom Więźnia Labiryntu tak na dobrą sprawę prawie przeczytałam, więc dzisiaj w godzinach wieczornych można spodziewać się recenzji. A teraz zapraszam na TAG. Wiadomo jak z nominacjami. Na końcu posta.

Mała Syrenka. Bohater, który jest wyobcowany lub czuje się nieswojo w sytuacji, w której się znalazł

Pierwszą taką bohaterką jaka przyszła mi na myśl jest Julia z Dotyku Julii i kolejnych części trylogii. To właśnie ona źle czuła się źle we własnej skórze. Nienawidziła swojego daru, przez którego rodzice ją zostawili, a wszyscy inni uważali za potwora. Drugą taką bohaterką, którą można przypisać do tego punktu jest Ami, z Rywalek. Ona także nie chciała znaleźć się w pałacu i uczestniczyć w Eliminacjach. Wszyscy, którzy czytali wiedzą na jakiej zasadzie wyglądało uczestnictwo pięknej rudowłosej w tym całym show, które zostało zorganizowane dla księcia Maxona.

Kopciuszek. Bohater, który przechodzi ogromną metamorfozę

Traaalalalala, Julia z Sekretu Julii, tutaj widać jej największą przemianę moim zdaniem, bo w Darze Julii jest już silna, wie czego chce i dąży do tego. Dużą metamorfozę zauważyłam także w książce Stokrotki w śniegu pana Evansa. Moja ulubiona książka tego autora.


Królewna Śnieżka. Książka, w której bohaterowie diametralnie różnią się od siebie

Seria o Harrym Potterze. A mianowicie chodzi tutaj o trójkę przyjaciół. Harry'ego, Hermionę i Rona. Harry, to wrażliwy chłopak, wybraniec. Hermiona, kujonica, powiedzmy sobie to szczerze. A Ron to Ron i nic w świecie tego nie zmieni.




Śpiąca Królewna. Książka podczas której zasnęłaś czytając ją

Mogłabym tutaj wymienić najnudniejsze lektury szkolne, jednak ostatnio czytam Złączonych i naprawdę momentami mi się niesamowicie przy niej przysypia. Mam nadzieję, że w końcu uda mi się ją zmęczyć i czytać kolejne książki. Ostatnio także zasypiałam również przy kolejnej części Pretty Little Liars - X.



Król Lew. Bohater, który w dzieciństwie musiał zmierzyć się z traumatycznym przeżyciem

Sky z Hopeless, i Holder z Losing Hope. Te dwie książki zdecydowanie wpisują się w ten punkt idealnie.





Piękna i Bestia. Książka, której się obawiałeś, a okazało się, że jest wspaniała

Szczerze to obawiałam się Hopeless, długo walczyłam ze sobą zanim tę książkę zamówiłam i przeczytałam. Wszystko było powodem tego, że każdy się tą książką zachwycał a ja nie lubię nadmiernej ekscytacji i tego jak jest ta książka pojawia się praktycznie w każdej reklamie. To mnie skutecznie odstraszało przez przeszło kilka miesięcy.


Alladyn. Bohater, którego życzenie się spełniło

Ami z Rywalek. Chciała zapewnić dobre życie swojej rodzinie i to jej się udało, ale życzenie Matta z Obiecaj mi także się spełniło. Mimo, że moje serce pękało, bo byłam rozdarta, jednak wiedziałam, że to słuszna decyzja.




Mulan. Bohater, który udawał kogoś kim nie jest

Mam kilku takich bohaterów. Czerwona Królowa - Maven, jak mogłeś?! Snape z Harry'ego Pottera.




 

Toy Story. Książka, której bohaterów chciałbyś ożywić

Dużo jest takich bohaterów. M.in. Julia, Ami, Maxon, Aaron... i wielu, wielu innych, którzy skradli moje serce od pierwszej chwili.




Disney Descendants. Ulubiony czarny charakter

Sama nie wiem czy mam jakiś ulubiony czarny charakter, a może tak Maven, bo mnie zaskoczył. Tak jest moim ulubieńcem mimo że jest znienawidzony za to co zrobił.

Nominuję:


12 komentarzy:

  1. Jak zwykle dziękuję za nominację :*
    Zabiorę się za nie już jutro, obiecuję!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam i jestem ciekawa Twoich wszystkich odpowiedzi1 :)

      Usuń
  2. Świetny tag. Musze w końcu przeczytać Dar Julii i Rywalki i Hopeless i Losing Hope i jeszcze wiele. Dziękuję za nominacje.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Rywalki i czekam na odpowiedzi z nominacji :*

      Usuń
  3. Ja też po Hopeless sięgnęłam ze względu na same pozytywne opinie, jakie o niej czytałam. Na szczęście książka zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie i nie żałuję, że się na nią skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Losing Hope już mniej, ale też ma swoje tajemnice :)

      Usuń
  4. Kolejny raz nie trafiona nominacja, tag już u mnie był ;) Za to zaintrygowałaś mnie książkami Hopeless i Losing Hope. Dopisuję je na listę do przeczytania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostaje mi więc dalej celować w TAGi, a co do książek czekam na recenzje i Twoje odczucia po przeczytaniu :)

      Usuń
  5. Omatko, jaki fajny tag! :) Nie wiem czemu, ale aż zatęskniłam za tymi wszystkimi bajkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak samo miałam z "Hopeless" obawiałam się jej i byłam troszkę uprzedzona, bo zazwyczaj nie przekonują mnie książki z tego gatunku, ale okazała się całkiem inna niż się spodziewałam i bardzo mi się spodobała :)
    Nominowałam Cię do TAGu lubimyczytac.pl. Jeśli masz ochotę to zapraszam serdecznie :)
    http://kociara-mojepasje.blogspot.com/2015/09/lubimyczytacpl-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny Tag, pełen magicznych bohaterów <3
    Uwielbiam DISNEY'A!
    Obserwuję i zapraszam do mnie,
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*