2015/09/19

#Courtship BookTAG

Uwielbiam TAGi. Dziękuję Rude Recenzuje za nominację (http://ruderude-czyta.blogspot.com). Nie spotkałam się jeszcze z takim TAGiem, więc jest mi miło, że mogę go wykonać. Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje odpowiedzi. Co do nominacji, standardowo wszystko u dołu posta. Przygotowania do jutrzejszego wyjazdu do szpitala prawie zakończyłam. Martwię się tylko, czy ból gardła mi minie, bo coraz bardziej mnie piecze. Trochę się tym denerwuje wszystkim, ale trzeba być podobno dobrej myśli. Co do recenzji. Postaram się jutro z rana jeszcze napisać dla Was jedną recenzję, której książki, niespodzianka. No i do szpitala wybrałam już sobie dwie książki na zabicie nudy: Dla wszystkich chłopców, których kochałam i Papierowe miasta. A teraz zapraszam do przeczytania TAGu. ;-)

Cykl Selekcji, kupiłam ze względu na okładki. Kupiłam wtedy cały pakiet trzech książek. Inną książką była Czerwona Królowa, Lawendowy pokój (nieprzeczytany jak na razie) i Lekcje francuskiego.

Hmm, opisem kierowałam się przy kupowaniu Zaplątanych. Chociaż teraz sama nie wiem jak się ustosunkować do tej książki, ponieważ budzi we mnie dziwne uczucia. Takie bardzo, bardzo mieszane, w tym momencie.
 
Taką książką jest dla mnie książka Maybe Someday. Uwielbiam styl, którym została obdarzona. Bardzo dobrze mi się ją czytało. Inną równie zabawną i dobrze napisaną moim zdaniem jest książka Sekret Julii. W porównaniu z pierwszym tomem, jest o niebo lepiej napisana.

Rywalki, Dotyk Julii, Pretty Little Liars - Kłamczuchy, Gra w kłamstwa, Dziesięć płytkich oddechów.
 
Na tą chwilę, taką książką jest, Kochając pana Danielsa.

Wczoraj przeczytałam opisy książek z serii Więzień Labiryntu. Tak bardzo chce je przeczytać i tak bardzo nie mogę przestać o nich myśleć!

Hopeless bezapelacyjnie.

Dzika droga albo Dziesięć płytkich oddechów.

Z pewnością swoim dzieciom, kiedyś w przyszłości będę czytać serię książek o Harrym Potterze.


Dzisiaj nie mam konkretnych osób na myśli, postanowiłam, że do tego nominuje każdego, komu się spodoba i będzie mieć ochotę aby go zrobić u siebie na blogu. Jeśli się zdecydujecie, czekam na Wasze linki, chętnie poczytam i Wasze odpowiedzi.

15 komentarzy:

  1. Świetny tag, może się skuszę w przyszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cykl "Selekcja" ma przepiękne okładki <3
    Ja właśnie skończyłam czytać "Dotyk Julii" i jestem wniebowzięta!

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sekret Julii jest jeszcze lepszy i moim zdaniem najlepszy :)

      Usuń
  3. Selekcja ma przepiękne okładki. Muszę e końcu przeczytać Dotyk Julii

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julka jest zadziwiająca i wywołała u mnie dreszcze, zwłaszcza przekreślone zdania ;D

      Usuń
  4. Och, w takim razie czuję się nominowana, bo ten tag bardzo mi się podoba! :D
    "Lawendowy pokój" - mnie też urzekł okładką. Natomiast "Hopeless" - burza emocji, to fakt ;)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lawendowy pokój z pewnością kiedyś przeczytam ;p

      Usuń
  5. Moim skromnym zdaniem Zaplątani to fantastyczna, pełna humoru książka, ale rozumiem, że każdy odbiera ją inaczej ;) Pomysłowy TAG.

    Pozdrawiam, Dakota // 97books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mi się odmieni, bo jestem dopiero w połowie, na razie momentami strasznie irytuje mnie Drew ;p

      Usuń
  6. Mnie "Lawendowy pokój" również zauroczył okładką, ale do dnia dzisiejszego stoi nieprzeczytany na półce :) A po serię o Harry Potterze też z pewnością jeszcze kiedyś sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że zdecydowałaś się na zrobienie tego tagu :D A ja właśnie chodzę po blogach i wpisuję komentarze o nominacjach :D Wpadam do Ciebie, a tu już gotowy tag :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromnie mi się ten TAG podoba, nawet dostałam do niego nominację i szczerze powiedziawszy nie mogę się doczekać aż go zrobię. :D "Harry Potter" i czytanie dzieciom... tak, ja też mam identyczny plan. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooooo... ja też uwielbiam TAGi - i czytać i robić ;) a ponieważ zostawiłaś mi wolną rękę, to chętnie przyłączę się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*