2015/09/12

Book Haul cz.I | Wrzesień 2015

Och, zakupy w tym miesiącu, zwłaszcza te książkowe zaliczam do jak najbardziej udanych, a to na razie tylko pierwsza część książek, bo czekam na jeszcze 6 innych, trochę pozamienianych na ostatnią chwilę pozycji, ale trzeba było, niestety! Zobaczcie co udało mi się znaleźć, a najbardziej jestem zadowolona z książek pani Donovan chociaż na razie jestem na nią obrażona za to co porobiła z pierwszą częścią Powód by oddychać :-)


  • Abbi Glines, Zacznijmy od nowa, Wydawnictwo Pascal;
  • Wendy Francis, Coś dobrego, Wydawnictwo Między Słowami;
  • Frances Hodgson Burnett, Tajemniczy ogród, Wydawnictwo Greg;
  • Blue Jeans, Nie uśmiechaj się, bo się zakocham, Wydawnictwo Jaguar;
  • Rebecca Donovan, Co jeśli..., Wydawnictwo Feeria Young;
  • Rebecca Donovan, Biorąc oddech, Wydawnictwo Feeria Young;

Czytaliście, któreś z tych pozycji??

11 komentarzy:

  1. Nie czytałam, ale chętnie ukradłabym Ci obydwie książki Pani Donovan!

    Pozdrawiam, Insane z http://przy-goracej-herbacie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam jeszcze nic z tego stosika, ale w tym miesiącu chce przeczytać 3 cześć Oddechów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. "Nie uśmiechaj się, bo się zakocham"- zakochałam się w tym tytule, ciekawi mnie o czym jest i mam nadzieję, że niedługo się dowiem- z Twojej recenzji lub własnego doświadczenia XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lekki stosik :) Miłego czytania!

    Pozdrawiam,
    Po Książkach Mam Kaca

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, tyle świetnych książek. Aż zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Co jeśli niedługo do mnie trafi:) A Abbi kupiłam w Biedronce :)))) Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama liczę na to, że uda mi się przeczytać "Biorąc oddech", bo... no cóż - co prawda czuję wciąż niedosyt, ale powinno się zamknąć daną serię. :D
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam, ale czeka na mnie co jeśli... Ale póki co jest dosyć daleko w kolejce do przeczytania.

    Pozdrawiam
    Blog książkoholiczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo bym chciała przeczytać książki Rebecci Donovan :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam "Tajemniczy ogród", którego nie wymieniłaś, ale jest na zdjęciu :) To właśnie od tej książki wiele lat temu zaczęła się moja przygoda z czytaniem, więc mam do niej sentyment :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie!. Dzięki, że wyhaczyłaś. Nawet nie zauważyłam, że ominęłam przez nieuwagę tę książkę! :*

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*