2015/09/17

Book Haul cz. II | Wrzesień 2015

Książkowych zdobyczy na miesiąc wrzesień ciąg dalszy... Jestem zadowolona z tego miesiąca, wiele pozycji, które kupiłam to książki, zakupione po naprawdę okazyjnych cenach. Ceny, które nie przekraczają 20 zł. KOCHAJMY DYSKONTY KSIĄŻKOWE! A ja z pewnością je uwielbiam i mam nadzieję, że jeszcze nie raz znajdę coś ciekawego. Plus na rozmowie kwalifikacyjnej było świetnie i dostałam się na studia! To jest naprawdę szczęśliwy dzień, choć trochę. No może oprócz kataru.

Co udało mi się jeszcze kupić w tym miesiącu?


  • Miranda Kerr, Doceń siebie, Wydawnictwo IUVI;
  • John Green, Papierowe miasta, Wydawnictwo Bukowy Las;
  • Carol Cassella, Złączeni, Wydawnictwo Prószyński i S-ka;
  • Jenny Han, Do wszystkich chłopców, których kochałam, Wydawnictwo Ole;
Pierwszą dostałam od Wydawnictwa, którą sama sobie wybrałam. Dziękuję ♥ ! Drugą kupiłam w Biedronce, trzecią za 20 zł i ostatnią za 12 zł, w dyskoncie. Łowy uważam za udane, tutaj macie link do pierwszej części ---> Book Haul cz. I.

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, teraz podgonię z recenzjami, w końcu! :)

      Usuń
  2. Papierowe Miasta przeczytałam, o ile dobrze pamiętam, w zeszłym roku i niestety bardzo mnie ta książka rozczarowała. Według mnie to najgorsza powieść Greena. Jeśli chodzi o pozostałe książki to znam tylko "Do wszytkich chłopców...", kupiłam ją jakiś czas temu i czeka sobie na półce na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się tej książki, ogólnie to kupiłam tą powieść, bo chcę się przełamać co do Greena, bo jakoś po fenomenie "Gwiazd naszych wina" , nieprzeczytanych swoją drogą, mam nadzieję, że mi się spodoba.

      Usuń
  3. Mam wielką ochotę na "Złączonych"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się przeczytać i zrecenzować, abyś mogła, ocenić czy warto :) Opis ma intrygujący :)

      Usuń
  4. Podziel się "Papierowymi miastami"!! Proooooszę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, może będzie Book Tour, albo rozdanie :) pomyślę ^^

      Usuń
  5. Pięknie wyglądają te książki. Ja się troszkę Greena boję, nie mogę jakoś się do niego przekonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem przekonana, pierwszym krokiem było kupienie książki, teraz przekonanie się do przeczytania.

      Usuń
  6. Papierowe miasta czytałam, dla mnie bez rewelacji. Ale takie uczucie mam przy każdej książce Greena ;) Bardzo chętnie przeczytałabym natomiast Złączeni oraz Do wszystkich... Miłej lektury życzę!

    Pozdrawiam :) Przy gorącej herbacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mimo że nie czytałam jeszcze jego książek to boję się jego książek ;d

      Usuń
  7. Papierowe miasta zdecydowanie wolę wnie okładce nie filmowej. Czekam na recenzję Do wszystkich chłopców których kochałam.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabiorę się za to w najbliższym czasie. :)

      Usuń
  8. Na papierowe miasta mam chęć już jakiś czas.. szczególnie, że ostatni pojawił się film. Ale co z moich chęci skoro brak mi czasu na cokolwiek. Żadnej z tych książek nie czytałam.. więc w dyskusję się nie włączę .;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Iza z bloga ksiazkomaniacyrecenzje.blogspot.com
    Niech książki będą z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Papierowe miasta" z pewnością Ci się spodobają. Świetna książka :)

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*