2015/08/10

#Taylor Swift bookTAG


Hola! Como estas? 
Cały dzień z hiszpańskim w słuchawkach powoduje u mnie, to, że zaczynam świergotać językiem, który doskonale znam. I gdyby niedaleko mnie znajdował się wydział filologii hiszpańskiej, tudzież kierunek iberystyka, pobiegłabym i wepchała się w kolejkę żeby złożyć dokumenty na studia! Jak można wywnioskować z tytułu oraz obrazka, dzisiaj zapraszam na book TAG z Taylor. Uwielbiam jej głos, uwielbiam piosenki. Aww! Więc stąd ten TAG. Niedługo zabiorę się za jej książkę. Trzeba to nadrobić. Nominacje na końcu posta ;-)

ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!

We Are Never Ever Getting Back Together
książka/seria, którą kochałeś, ale teraz się z nią rozstałeś?
Kiedyś bardzo kochałam serię Tajemny Krąg, ale kiedy znowu zasiadłam do lektury, wydała mi się tak dziecinna i tak mało emocjonalna, że nie dałam rady przeczytać drugiej księgi. A tak bardzo kocham czarownice, a tak bardzo chciałabym przeczytać dalszą część. Jednak rozstaliśmy się na dobre i niech już tak pozostanie.

Red
Książka z czerwoną okładką na Twojej półce

The Best Day
książka która wywołuje nostalgiczne wspomnienia
Bez zwątpienia seria Harry'ego Pottera i Mały Książę.

Love Story 
książka z zakazaną historią miłosną

I Knew You Were Trouble
książka ze złym bohaterem, którego kochasz mimo wszystko
Maven, dalej cię uwielbiam choć złamałeś mi serce, ty draniu!

Innocent
książka której, zakończenie ktoś ci za spoilerował

Nie słucham spoilerów, żadnych, krzyczę, na, na, na, na,na jak ktoś chce za dużo powiedzieć. Taka fajna piosenka mówię Wam, murowany hit tego lata! ;-)

Everything Has Changed
bohater, który przeszedł największą przemianę
Aaronie, kochany i mój drogi. Uwielbiam cię za tę przemianę!

You Belong With Me
najbardziej wyczekiwana premiera książkowa
Wychodzi w październiku. Ja w październiku mam urodziny. Tak baaardzo!

Forever and Always
ulubiona para książkowa

Aktualnie, Ash i Daniel.


Come Back, Be Here
książka, której nikomu nigdy nie pożyczysz
Tego nie trzeba tłumaczyć.

Teardrops On My Guitar
książka, która wywołała u ciebie potok łez

Shake It Off
książka, którą kochasz tak bardzo, że masz w nosie hejterów

Żadna taka nie przychodzi mi do głowy!

Nominuję:
Czekam na Wasze TAGi!


7 komentarzy:

  1. Chociaż nie czytam takich książek, to już od dłuższego czasu zastanawiają mnie te autorstwa Lei. Mam ochotę je przeczytać choćby ze względu na autorkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poolecam książkę Lei, wprost nie mogę się doczekać tej drugiej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za tą nominację :) Tag wykonam za niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację :* TAG wykonam najprawdopodobniej jutro ;)
    Jak zwykle, w części pytań się zgadzamy! Książka z czerwoną okładką, wywołująca nistalgiczne wspomnienia, a już szczególnie zgadzamy się co do książki ze złym bohaterem, którego kocha się mimo wszystko! Maven pozostanie ze mną na zawsze ;) Uwielbiam tego idiotę XD

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Od kiedy tylko zobaczyłam ten tag chciałam go zrobić. Bardzo dziękuję za nominację.
    Postaram się jak najszybciej go zrobić.
    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację!
    Oj, ta "Elita" kusi, kusi... :D

    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Taylor i powiem tobie, że wszystkie piosenki odzwierciedlają książki... Co prawda nie ocenia się książki po okładce, ale tu jest to wskazane! :)

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*