2015/08/14

TAG: Czas letniego szaleństwa!

Wakacje w pełni! Dlatego, przychodzę dzisiaj do Was z bardzo fajnym TAGiem. W wersji ang. SUMMERTIME MADNESS #TAG. Ja postanowiłam, że przybierze on polską nazwę. Natrafiłam na niego przez przypadek oglądając filmik na YouTube. Zainspirował mnie i oto jestem! Nominacje na końcu posta!

ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!


Pokaż letnią okładkę, np. słońce, plaża, okulary, etc.

Wybrałam dwie okładki książek z mojej półki:

Wybierz książkowe miejsce, które byłoby idealnym miejscem na wakacje
Wybrałabym się w odwiedziny do Ami z Cyklu Selekcji. Taki bajkowy skok w przyszłość. Chciałabym także odwiedzić Ami, coś czuję, że dogadałabym się z tą dziewczyną bez dwóch zdań. Jednak chyba najbardziej ze wszystkiego, moimi wymarzonymi wakacjami był by czas spędzony na plaży. Tylko nie chciałabym być jak Ronnie.

Masz zamiar wybrać się letnie wakacje, ale chcesz przeczytać książkę, którą skończysz czytać przed wylądowaniem na miejscu. Jaką książkę wybierasz?
Wybór tak ciężki, ale zacznijmy od początku. Zależy ile ten lot by trwał. 2h czy może 8 h. Wszystko jest wielką kalkulacją, bo im więcej godzin tym grubszą książkę potrzebuję. Więc, na krótki lot zabrałabym ze sobą książkę Sary Shepard - Pozory mylą z cyklu The Lying Game, a na dłuższą Obcą, Diany Gabaldon.

Jesteś przygnębiony, ponieważ letni czas wakacji się kończy. Jaką książkę wybierzesz, która sprawi, że pojawi się uśmiech na Twojej twarzy?
Kuurczę, chyba każdą, której jeszcze nie przeczytałam, a mam ją na półce. Zaczęłabym od cyklu Bridget Jones :)

Siedzisz na plaży, jakiego fikcyjnego bohatera wybierasz by ci towarzyszył?
Wróćmy do moich typów. Aaron i Maxon. Pluuus, jeśli nie któryś z nich to Daniel, moja nowa miłość. Choć powiem w sekrecie, że gdyby obok mnie pojawił się Harry, pełnia szczęścia osiągnięta, bez eliksirów.

Chcesz wybrać ulubione lody w rożku, ale potrzebujesz pomocnika! Którego fikcyjnego bohatera wybierasz?
Harry'ego. Wyczarowałby jakieś nie z tej ziemi i tyle. Konkurs zakończony. Harry i koniec kropka!

Podziel się TAGiem: Czas letniego szaleństwa! Kogo nominujesz?

5 komentarzy:

  1. Ooo, "Ostatnia piosenka"! <3
    Wiesz, ja wzięłabym najdłuższą powieść, bo to znaczy, że zdążyłabym ją przeczytać przed lądowaniem!
    Prośba Harrego o pomoc to dobry pomysł ;)
    DZIĘKUJĘ ZA NOMINACJĘ <3

    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominacje ;D
    Postaram się wykonać ją jak najszybciej bo zaraz koniec wakacji o. O
    Ostatnią piosenkę chce przeczytać ;d

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominacje :) Postaram się w najbliższych dniach odpowiedzieć na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje za nominacje! Zrobię za niedługo, ale najpierw chyba social media book tag :P Bo mnie strasznie korci, żeby go zrobić :D

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*