2015/08/18

#SocialMediaBookTAG

Dziś zapraszam Was na TAG do którego nominowała mnie Ruda: http://ruderude-czyta.blogspot.com Dzięęęękuję! Nominacje na końcu notki. Plus ruszyłam z kopyta jeśli chodzi o napisanie kilku recenzji. Jestem trochę do tyłu z czytaniem. Plus kupiłam dwie książki w tym miesiącu. Mam zamiar jeszcze dokupić dwie, bo ciekawią mnie swoją fabułą. Kiedyś to przeczytam. Na pewno :)

ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA


TWITTER
Twoja ulubiona krótka książka

Moją ulubioną ulubioną taką książką jest Martyna autorstwa Janusza Leona Wiśniewskiego. Uwielbiam tamtą bohaterkę, darzę ją wielką sympatią, taak to ze względu na to samo imię i za to, że jest trochę roztrzepana jak ja ;-)
Podobno Martyny tak mają.

FACEBOOK
książka, którą każdy przeczytał i poczułaś presję, aby ją przeczytać

O mamuniu, było kilka takich książek. Po pierwsze Hopeless. Wszędzie o niej pisali, mówili, dosłownie wszędzie. Po drugie Maybe Someday, ta sama sytuacja i Zaginiona dziewczyna.


TUMBLR
książka, którą przeczytałaś zanim to było popularne

Myśląc o takiej pozycji tylko jedna przychodzi mi na myśl. A mianowicie Trzy metry nad niebem. To była moja pierwsza książka w biblioteczce, którą dostałam od siostry. Pierwsza książka, sentyment pozostał, choć historia opisana na kartkach troszkę mnie zawiodła. Lepiej prezentuje się film.

MYSPACE
książka, której nie pamiętasz czy ci się podobała czy nie

Książka L.J Smith - Wizje w mroku. Będę musiała odświeżyć pamięć ;-)
INSTAGRAM
książka tak ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie


YOUTUBE
książka, której chciałabyś zobaczyć ekranizację

Ekranizacja książki Evansa - Obiecaj mi. 





GOODREADS
książka, którą polecasz wszystkim
W sumie każdemu jakieś polecam, wszystko zależy od gustu, kto co preferuje. Na przykład ostatnio pomagałam dziewczynie w Empiku, przy wyborze książki na prezent dla chłopaka.



Nominuję:

7 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuje za nominację :) Postaram się zrobić w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny TAG, świetne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację :*
    I zgadzam się co do tego, że wszystkie Martyny są roztrzepane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbiera się już tego trochę, tych tagów od Ciebie! Obiecuję, że w końcu się za nie wezmę! :)
    Będę chyba miała problem z tumblrem, bo jak myślę, że coś odkryłam, potem się okazuje, że kurczę nie! Ehh :(
    O, też tak było z Hopeless! :)
    i dziękuję za nominację, kochana :*

    Zapraszam na nową recenzję ;)
    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zuzia, potem będę czytać same TAGi u Cb :*

    OdpowiedzUsuń
  6. "Kochając Pana Danielsa" ma cudowną okładkę. Nie czytałam żadnej z książek które wymieniłaś nie czytałam.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cię do LBA :*
    http://ksiazki-mitchelii.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award-1.html

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*