2015/08/30

Podsumowanie miesiąca | SIERPIEŃ

Cześć! Wiem, że trochę tutaj mnie nie było. W następnym miesiącu postaram się ze wszystkim nadgonić. Można powiedzieć, że zrobiłam sobie małe wakacje od blogowania i wszystkiego. Podobno czasem trzeba, a że w tym roku musiałam odłożyć wakacje na bok. Pozostało wylegiwanie się na słońcu po skończonej pracy. Dzisiaj podsumowanie, wyjątkowo dziś, bo takie rzeczy zazwyczaj robię w ostatni dzień miesiąca. Jednak jutro czeka mnie zabiegany dzień i z pewnością się nie wyrobię z niczym. Postaram się dzisiaj wstawić coś luźnego.

Zapraszam do rozwinięcia!

W tym miesiącu za wielu recenzji to ja nie dodałam. Z kolei TAGi książkowe poszły mi rewelacyjnie:

Recenzje:
  • Sara Shepard, Nigdy przenigdy, Wydawnictwo Otwarte RECENZJA
  • Sara Shepard, Everything We Ever Wanted, Wydawnictwo HarperTorch, RECENZJA
  • J.K. Rowling, Harry Potter i Komnata Tajemnic, Wydawnictwo Media Rodzina RECENZJA
  • Brittainy C. Cherry, Kochając pana Danielsa, Wydawnictwo Filia, RECENZJA
  • K.A Tucker, Dziesięć płytkich oddechów, Wydawnictwo Filia, RECENZJA WE WRZEŚNIU
  • J.K Rowling, Harry Potter i Więzień Askabanu, Wydawnictwo Media Rodzina, RECENZJA WE WRZEŚNIU
  • J.K. Rowling, Harry Potter i Czara Ognia, Wydawnictwo Media Rodzina, RECENZJA WE WRZEŚNIU
  • Sara Bark, Cameron Diaz, Ja kobieta, Wydawnictwo IUVI, RECENZJA WE WRZEŚNIU
TAGi:
Za wszystkie nominacje do LBA i TAGów dziękuję, nadrobię je we wrześniu. Tak jak wasze wszystkie blogi, które czytam, ale czekają mnie komentarze ^^ :)

12 komentarzy:

  1. To i tak bardzo dobre podsumowanie! :) Sama będę robić niedługo u siebie, ale liczę jeszcze na to, że jutro zrecenzuje jedną książkę, bo niestety z tym czytaniem coś mi w tym miesiącu kiepsko szło...:)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że miałaś dobry miesiąc! :) Oby więcej takich! :)

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem Twojej opinii o "10 płytkich oddechów" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zamierzam jeszcze jedną ksiązkę do końca miesiąca przeczytać ;D
    Każdy czasem potrzebuje odpoczynku. Końcówka sierpnia również wypadła u mnie strasznie słabo.

    Pozdrawiam
    Blog książkoholiczki

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też marnie w sierpniu, ale dużo rzeczy się na to złożyło..
    Udanego września:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam, że też kiedyś chciałam sięgnąć po "Dziesięć płytkich oddechów" więc chętnie poznam Twoją opinię do tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Oby wrzesień był jeszcze lepszy dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również miałam problem z wyrobieniem się :/
    Czekam na recenzję "Harry'ego Pottera i Więźnia Azkabanu"- mojej ulubionej części! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. I tak sporo napisałaś postów. To dobrze, przyjemne podsumowanie. We wrześniu będzie jeszcze lepiej :)

    Pozdrawiam, Dakota // 97books

    OdpowiedzUsuń
  10. Na wrzesień planuje więcej, niech ja się uporam z pracą :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo gratuluję!
    Żeby tak każdy mógł się pochwalić podobnym wrześniem :D

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*