2015/08/08

#MyLittlePonyBookTAG

Cześć! Wczoraj miałam napisać ten TAG, ale moja praca czyt. manipulacja powięzi jest dla mnie bardzo ważna! Mam nadzieję, że uporam się z nią w przeciągu tego tygodnia i będę mogła spokojnie zabrać się za nagranie pierwszego filmiku oraz do napisania recenzji. Chyba wiecie już o jakiej książce myślę. TAK, dokładnie o tej! Czy pisałam już na FP, że moje serce skradł Pan Daniels i mogę zostać jego żoną? Oczywiście dzisiaj pojawi się Zestawienie Tygodnia Blogowego. Kiedy dokładnie nie wiem, bo muszę rozpisać blogi i w końcu skomentować to co przeczytałam w ciągu całego tygodnia. Do TAGu nominowała mnie autorka bloga: http://ksiazki-mitchelii.blogspot.com Dziękuję Mitchelia <3. Marzyłam o tym TAGu, bo jest to mój jeden z ulubionych! Ha i mam :-)

ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!


APPLEJACK
Książką w której spotkałam się z silnymi więziami była książka Evansa (czego mnie to nie dziwi) „Obiecaj mi”. Ryczałam na tej książce jak bóbr. Zabrakło mi chusteczek. Jeśli takie jest oddanie matki względem córki i męża względem żony, to ja chcę takiego męża, zdecydowanie!

PINKIE PIE
Najzabawniejszą książką, która wręcz wywołała u mnie śmiech, bo śmiałam się z jej głupoty była książka Sandy Hall Musimy coś zmienić”. Głupota bijąca od tej pozycji była naprawdę zabawna. Ławka i wiewiórka, no kto to widział? A tak to śmieję się przy każdej książce. W każdej jak na razie znajduję zabawne sytuacje, które bawią mnie do łez.

FLUTTERYSHY
Wspaniałą książką według mojej oceny jest „Woda dla słoni”. Myślę, że nikt o niej nie wie. Wiadomo jest, że jest film. A recenzja książki wkrótce!
RARITY
Silnymi niezależnymi bohaterkami są: Julia z „Dotyku Julii”, Mare z „Czerwonej królowej” i Ami z „Rywalek” oraz Cheryl z „Dzikiej drogi”.
TWILING SPARKLE
Moją przyjaciółką mogłaby być Ami! Tak, tak, tak! Chciałabym znaleźć się w tym bajkowym świecie obok księcia Maxona. Za przyjaciółkę wybieram sobie jeszcze Ash z „Kochając pana Danielsa”. Zdecydowanie ta dziewczyna jest moją bratnią duszą. 
SPIKE
Kto jest tak bardzo nieszczęśliwie zakochany? Oczywiście, że Aaron. Sam sobie jednak był winien, że na początku ukrywał swoje, wszystkie uczucia. Ale tacy bohaterowie zawsze tak mają. Zakochana jest także Ash z „Kochając pana Danielsa”. Ta miłość też jest w pewien sposób nieszczęśliwa.

RAINBOW DASH

Największym sentymentem darzę książkę sama nie wiem, którą. Nie mogę się zdecydować. Ale wczoraj obejrzałam kolejną część mojego kochanego Pottera, więc wpisuje cały cykl o Harrym Potterze! Uwieeeelbiam, po prostu kocham!

Nominuję:


7 komentarzy:

  1. Także uwielbiam ten tag. Jest cudowny. Harrego Pottera będę musiała w końcu przeczytać.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że tag dotarł także do Ciebie!
    Świetne grafiki i jeszcze lepsze odpowiedzi. Wspomniałaś o kilku książkach, które mam w swoich planach TBR, teraz mam na nie jeszcze większą ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację :) już widziałam ten TAG, niedługo mam zamiar na niego odpowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha, skoro uporałaś się z tym TAGiem, to proszę, jeszcze jeden ;)
    Tym razem albo, albo TAG
    http://ksiazki-mitchelii.blogspot.com/2015/08/albo-albo-tag.html

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*