2015/08/02

#informatorksiążkowy: Wszystko czego, kiedykolwiek chcieliśmy


Sara Shepard zawładnęła moją półką z książkami. Nie lubię czytać e-booków, ale ta książka aż sama prosiła się o to by ją przeczytać. Trochę poszperałam w Internecie i znalazłam książkę w PDFie. Zaczęłam ją czytać i jestem pod wielkim wrażeniem tego, co autorka potrafi wymyślić. Dziś napiszę Wam o czym jest ta książka. A w tym miesiącu na pewno możecie spodziewać się recenzji :).

ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!


Autor: Sara Shepard
Tytuł: Everything We Ever Wanted
Cykl: -
Strony: 352
Opis: Życie niedawno owdowiałej matki dwójki dzieci Sylvie Bates-McAllister zostanie zachwiane. Późną nocą dostanie telefon od dyrektora prestiżowej szkoły, gdzie uczy jej syn Scott. Zarzuty przeciwko Scottowi, który brał udział w skandalu powodują problemy. Cała rodzina znajduje się w chaosie. W ich życie wkradają się duchy przeszłości, a drugi syn Sylvie uważa, że to wszystko powoli powraca. Co jeśli zaplanowane życie o którym marzono to tak naprawdę wszystko czego tak naprawdę chcesz?

Powiem szczerze, że jest to pierwsza książka (po długiej przerwie) jaką czytam w przekładzie oryginalnym. Na początku ciężko mi było się przestawić, ale koniec końców wbiłam się w historię i naprawdę jestem zaskoczona. Skandal, który przewija się na kartkach tej powieści jest, zaskakujący, ba druzgocący. 

A Wy słyszeliście o tej książce? Chcielibyście ją kiedyś przeczytać? Ja chciałabym, żeby ta książka pojawiła się w polskim tłumaczeniu. Na pewno bym ją kupiła. Miałam się dać za nią pokroić, (pisałam o tym na fanpage'u) gdybym jej nie znalazła w PDFie, ale jednak się udało. Na pewno coś dzisiaj jeszcze dodam, ale nie wiem dokładnie co. Albo recenzję Harry'ego albo Nigdy przenigdy. Jak zawsze mam dylemat w tej kwestii. :-)

Buziaki! ;-*

4 komentarze:

  1. Dodaj "Nigdy przenigdy". :D
    Też chcę tą książkę w polskim tłumaczeniu. Nie zbyt lubię e-booki, a mój angielski pozostawia wiele do życzenia.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam, ale teraz już o niej wiem :P Oj tak, chciałabym ją przeczytać. Ogólnie, książki Sary Shepard są super, ale przyznam się, że przeczytałam na razie tylko trzy :D Mam nadzieję, że za niedługo będzie ich więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej książce ale zapowiada się bardzo interesująco i również chciałabym aby została wydana w Polsce. Z pewnością bym ją kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ludzie.
    Katastrofa.
    NIE SŁYSZAŁAM O TEJ KSIĄŻCE.
    Jak to?!
    Sara Shepard to jedna z moich ulubionych pisarek. PLL to moja ulubiona seria, a za The Lying Game się chcę zabrać... Zobaczymy co napisała tym razem ;)
    Dzięki za podsunięcie fajnej książki! :)

    Nowa recenzja! Zapraszam ;)
    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*