2015/08/15

#informatorksiążkowy: Coraz bliżej ekranizacji

Ta informacja zachwyci wszystkich fanów Mare Barrow, Cala i Mavena. „Czerwona Królowa” Victorii Aveyard zostanie zekranizowana! Książka odniosła wielki sukces na całym świecie, ale czy filmowa Mare tak samo nas zachwyci?

Wszyscy wiemy jaka jest „Czerwona Królowa” i kim jest. Ekranizacja będzie zdecydowanie lepszym posunięciem niż gdyby miał powstać serial. Prawa do powieści wykupił Universal Pictures. Produkcją zajmie się, Jake Weiner, Chris Bender oraz Benderspink i Pouya Shazbazian. Scenariusz zostanie napisany przez Gennifer Hutchison. Z kolei znana z roli Effie w „Igrzyskach śmierci” Elizabeth Banks prawdopodobnie będzie reżyserem! 

Od siebie jako wielkiej fanki CK chcę powiedzieć, że bardzo, ale to bardzo ucieszyła mnie ta wiadomość. Przeczytałam o niej na amerykańskiej stronie CK. Jestem ciekawa kogo obsadzą w głównych rolach! To muszą być naprawdę świetni aktorzy! Pozostaje nam, więc tylko czekać, na dalsze informacje.

7 komentarzy:

  1. Gdy się dowiedziałam, piszczałam jak głupia!! Dziękuję za tę wspaniała informacją!! ;)
    Mam nadzieję, że nie będzie to niewypał i że dobiorą odpowiednio aktorów, ale boję się, że bardzo zmieni się moje postrzeganie bohaterów, a szczególnie Mavena, bo jego wyobraziłam sobie najdokładniej i nie chcę się zawieść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Boże, ile błędów O.O
      Przepraszam, ale piszę z telefonu, bo wyjechałam i nie zauważyłam tych literówek XD

      Usuń
  2. "Czerwona królowa" nie zrobiła na mnie wielkiego wrażenia, ale przyznaję, że to jedna z tych historii, które mają potencjał, by świetnie wypaść na kinowych ekranach. Ekranizację z chęcią bym obejrzała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jeszcze nie przeczytałam tej książki. Chyba musze jak najszybciej to nadrobić

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka bardzo mi się podobała i z chęcią obejrzę jej ekranizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To teraz nie ma zmiłuj się.
    Muszę ją przeczytać!

    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przeczytałam jeszcze książki,a już mam ochotę obejrzeć film :)
    Bardzo przyjemny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*