2015/08/11

Dziękuję, dziękuję Ci za nominację: (http://ksiazki-mitchelii.blogspot.com), a ten TAG w moim wykonaniu to będzie apokalipsa. Nie umiem wybierać. Niemniej jednak, postaram się zrobić to jak najlepiej i z głową. Rzecz jasna. Piszę również scenariusz mojego pierwszego filmiku. I już się stresuje nagraniem, a co będzie w trakcie? Hmm... będę się jąkać! No i planuje Efekt Domina :) Ale tu rozmowy blisko nieokreślone z Dominem. Tajemnica, lubię je czasem stwarzać.

ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!

Wolisz czytać tylko trylogie czy powieści jednotomowe?
Okej, pierwsze pytanie. I zaczynają się schody. Dziękuję za uwagę. Mam tylko jedną możliwość to takie niesprawiedliwe. I jedne i drugie mają zalety. Obie kocham na swój sposób. Trylogia daje mi tą ciągłość i poczucie, że jeszcze nie muszę z nikim się żegnać. Jednotomowe dzieła, dają mi tyle emocji za jednym zamachem, że nie muszą mieć pociągniętej dalszej fabuły. Za to je kocham. TAG to TAG, albo, albo, więc...
JEDNOTOMOWE

Wolisz czytać autorki czy tylko autorów?
No nie, nie, nie, nie... znów dylemat. Albo, albo, więc...
AUTORKI


Wolisz kupować tylko w Empiku czy tylko na stronach internetowych?
Ostatnią książką, którą kupiłam w Empiku było Losing Hope. Nie kupuję już książek w Empiku, za drogo. Znalazłam idealną księgarnię internetową, w której kupuje za grosze.
STRONY INTERNETOWE

Wolisz żeby wszystkie książki zekranizowano czy żeby przekształcono je na serial?
Tego pytania nie lubię, tamto wcześniejsze było proste. Nie wiem co wolę. Jedne książki lepiej radzą sobie jako serial, a inne zdecydowanie jako film. Z dwojga złego, bo lubię i seriale i filmy. Jednak wybieram to drugie, jeśli serial jest dobry to dobrze, że mogę spodziewać się kilkunastu sezonów. To znaczy tyle samo spotkań z bohaterami. Czy to nie cudowne? 
SERIAL

Wolisz czytać pięć stron dziennie czy pięć książek tygodniowo?
Zdecydowanie wolę czytać pięć stron dziennie. Nie lubię czytać na wyścigi. Każda książka ma swój urok, a czytanie pięciu książek tygodniowo z pewnością nie miałoby w sobie nic dobrego.
5 STRON DZIENNIE

Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem?
Pytanie, które jest moim faworytem, z którym nie miałam żadnego, ale to żadnego problemu. Chciałabym być autorem z całego mojego serca i tchnienia. Piszę od... od zawsze. Nieprzerwanie od 10 lat, a niedługo będzie 11. Kocham pisać wiersze, mikroopowiadania, opowiadania i coś na wzór książki. Podobno mam talent, podobno się w tym odnajduje. Dajcie znać, czy chcielibyście coś przeczytać mojego autorstwa. 
AUTOR

Wolisz czytać dwadzieścia książek w kółko czy sięgać po nowe pozycje?
Mam swoje ulubione książki, mogłabym je czytać w kółko. Lista 20 TOP jest praktycznie niezmieniona tylko ostatnio Daniels wskoczył na podium i strącił ostatnią pozycję. Niemniej jednak chciałabym czytać...
NOWE POZYCJE

Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?
Sprzedawca książek, to jak sprzedawca zapisanych marzeń. Lubię pomagać przy wyborze książek, nawet ostatnio jak byłam w Empiku zobaczyć co jest na półkach i zrobić spis, co mogłoby mi się spodobać. Dwie dziewczyny podeszły do mnie powiedziały, że wiedzą, że prowadzę bloga i rozmawiałyśmy o książkach jakie mogłyby przeczytać, a jaką kupić koleżance na prezent.
SPRZEDAWCA KSIĄŻEK

Wolisz czytać jeden ulubiony typ literatury czy wszystko poza nim?
Nie zniosłabym rozłąki z moim ulubionym typem literatury, który dla mnie jest bliżej nieokreślony. Jest to taki typ, który łączy ze sobą kilka różnych.
ULUBIONY TYP LITERATURY

Wolisz czytać książki fizycznie czy e-booki?
Nigdy przenigdy nie przekonam się do e-booków.
KSIĄŻKI PAPIEROWE

Nominuję:

9 komentarzy:

  1. Ja też miałam "lekkie" problemy z tym TAGiem :D
    Ale udało się i widzę, że zgadzamy się co do części odpowiedzi XD
    Nie rozumiem tylko jednego: 5 stron dziennie!?? Ja bym nie wytrzymała ;)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko 5 stron dziennie. Jeżeli książka miałaby około 500 stron to książkę przeczytalabys w sto dni, czyli około 3 i pół miesiąca ;D tak bym nie mogla.
    Zresztą rocznie przeczytalabys tylko 1825 stron. Niektórzy tyle w miesiąc czytają ;D

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam nic przeciwko ebookom, jednak, podobnie jak ty, wolę książki w papierowej wersji ;) dziękuję za nominację! :) (wiem, że nominowałaś mnie też do kilku innych rzeczy, na które jeszcze nie odpowiedziałam, ale zrobię to niedługo xD)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo tego, że okropnie bałam się tego TAGu, jego wykonanie nie sprawiło mi AŻ takich trudności. Również zostałam do niego nominowana przez Mitchelię ^^ Jeśli chcesz, możesz zerknąć ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne odpowiedzi ;) Też zostałam nominowana do tego tagu, także może jeszcze w tym miesiącu pojawi się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko dwie odpowiedzi są inne niż moje (odpowiadałam razem z Tobą w głowie :D), więc piąteczka! <3

    Nowa recenzja: www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post... Co powiesz na wspólną obserwację... ? :) Jak zaobserwujesz daj znać... odwdzięczę się tym samym... :)
    http://ola-watala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy nie czytam 2 razy tej samej książki, więc zawsze sięgam po nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tag!
    Można wiedzieć, w jakiej księgarni internetowej kupujesz książki? Ja kupuję tylko w mało znanych księgarniach w mieście, gdzie zazwyczaj książki są na przecenach, haha. Raz kupiłam książkę w internecie i się zraziłam, bo było mnóstwo kłopotów, w pewnym momencie nawet myślałam, że dostanę jedynie zwrot pieniędzy.
    Dla mnie 5 stron dziennie to za mało. Jestem typem czytelnika, który czyta albo cały czas, albo robi sobie kilkutygodniową przerwę, haha.

    http://biblioteczka-eileenjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*