2015/07/20

Lea Michele BookTAG

Dziś przychodzę do Was z TAGiem, nad którym pracowałam od kilku dni. Zainspirowały mnie do tego piosenki Lei z płyty Louder. Dodam również to, że uwielbiam Leę i jest dla mnie wspaniałą aktorką, piosenkarką i człowiekiem przede wszystkim. Cenię ją za jej serce i wytrwałość oraz siłę, dzięki której pokazała jak wiele potrafi przezwyciężyć. Ciekawych posta, zapraszam do rozwinięcia! :)

Cannonball, czyli zakończenie, które najbardziej cię zaskoczyło
Hmm... każde zakończenie w częściach Pretty Little Liars (oprócz X części). Nie wiem jak pani Shepard to robi, ale proszę ją aby mnie tego nauczyła. Ponadto, Czerwona Królowa. Zauważyłam, że bardzo często wracam do tej książki, ale zakończenie Obiecaj mi i Stokrotek w śniegu, pana Evansa, też jest godne, aby zwrócić na nie uwagę.

On my Way, czyli bohaterowie, którzy ciągle byli w drodze 
Dla mnie takimi bohaterami byli Adam i Mia z Wróć, jeśli pamiętasz. Kiedy się spotkali naprawdę przeżyli niesamowitą podróż wgłąb swojej przeszłości, ale jak się później okazuje i przyszłości.

Battelfield, czyli książka, w której walka zaparła twój dech w piersiach
Jedyną taką bitwą jaka wypruła moje wszystkie emocje, była ta przedstawiona na kartkach Czerwonej Królowej. Naprawdę drżałam, kiedy nie wiedziałam co tak naprawdę się wydarzy. Zapewne, jeśli sięgnę po Igrzyska śmierci, mogę się spodziewać podobnego efektu, albo i nawet gorszego. Wszystko przede mną.

You're Mine, czyli bohater, który skradł ci serce
Książę Maxon z Cyklu Selekcji. Chciałabym być na miejscu Ami. Zdecydowanie, tak, chciałabym, bez zwątpienia. Hehe :) A, jeśli nie on to Warner z Dotyku Julii. Ghhy, nawet mogłaby być mała mieszanka ich obu!

Thousand Needles, bohater, który zaskoczył cię swoim zachowaniem
Książe Maven. Jak on mógł, jak on mógł, jak on mógł mi to zrobić?! I byłam przemiło zaskoczona zachowaniem Aarona z Dotyku Julii.

Louder, czyli książka, przy której głośno się śmiałeś
Janusz Leon Wiśniewski, Martyna. Dawno się tak nie uśmiałam.

What is Love, książkowa miłość niemożliwa, a jednak
Niemożliwa miłość była w Hopeless i najbardziej niemożliwa w Powód by oddychać (recenzja wkrótce).

Empty Handed, czyli ulubiona książkowa para miłosna
W każdej książce jaką dotychczas przeczytałam mam swoją ulubioną parę, jednak najbardziej uwielbiam Evana i Emmę z Powód by oddychać. Przypadek, nie sądzę! xD

A jakie są Wasze typy? Ogólnie znacie Leę Michele? :)

5 komentarzy:

  1. Hej, hej!
    Właśnie nominowałam cię do LBA :) Więcej info tutaj: http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/2015/07/lba-3-i-4.html#more .
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    A co do tagu to muszę powiedzieć, że wcześniej nie znałam tej kobiety :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam Lei Michele, ale co do tagu to bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam Leę i uwielbiam ją (co zresztą widać po moim avatarze). Chyba wykonam ten TAG u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny TAG jesteś bardzo kreatywna :)

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*