2015/07/07

Ed Sheeran Book Tag

Cześć!

Dziś postanowiłam dodać kolejny TAG. Choć wiem, że jeśli chodzi o długodystansowe tagi nie jestem w tym dobra. Tu nie chodzi o to, że o nich zapominam. Tylko jak na razie o brak czasu. Mimo że mam problem z licencjatem i moje poprawki nigdt chyba nie będą mieć końca (ghhy!), to muszę trochę odpocząć od poprawiania. Na tag trafiłam dzięki Paulinie (http://artystycznie-poukladana.blogspot.com), a że uwielbiam tego artystę długo nie musiałam myśleć nad własnymi odpowiedziami.
Najpiękniejsza piosenka U.N.I

 Give me Love: Autor, którego chcę spróbować

Spróbować jak ciasteczko? A mogę mieć ciastko i zjeść ciastko? Jest tylu autorów, których uwielbiam. Nie umiem się chyba zdecydować, którego bym chciała. Ale chciałabym „spróbować”, tudzież bardziej poznać autorkę Kierę Cass. Jestem zauroczona jej przepiękną historią, przedstawioną na kartkach Cyklu Selekcji. 

Kiss me: Książka, której okładka podoba Ci się najbardziej

I znów ta sama autorka i książek z Cyklu Selekcji:


I'm a Mess: Książka, której przeczytania żałujesz

„Zmierzch” i „Chwila szczęścia”. Przepraszam wszystkich fanów, ale w przypadku tej pierwszej pozycji nie rozumiem fenomenu tak wielkiej sławy tej sagi. Według mnie bardzo niestarannie i głupkowato napisana. Z kolei ta druga książka strasznie, ale to strasznie mnie nudziła!

Sing: Książka, której tematyki ie lubisz, a jednak Ci się spodobała

Nie mam takiej książki...

Thinking out Loud: Książka, o której nie możesz przestać mówić

Trylogia „Dotyk Julii” oraz „Hopeless”. Zdecydowanie!

Lego House: Postać która w jakiś sposób jest do Ciebie podobna

Ami z „Rywalek” i Beth z „Obiecaj mi”.

One: Książka, którą nie chcesz się dzielić

Proszę nie kierować do mnie takich pytań z tego względu, że ja uwielbiam wszystkie książki jakie mam i zawsze boję się o każdą książkę, którą pożyczam. Jednak lubię polecać dobre książki i bardzo często to robię. 

Photograph: Książka, przy której trzeba się zatrzymać i przeczytać

„Dotknięcie pustki”, książka wbiła mnie w fotel i pokazała, że nawet w tak beznadziejnej sytuacji w jakiej był jej bohater można wygrać życie. Dosłownie!

Afire Love: Saga, którą kochasz z całego serca

Zdecydowanie Cykl Selekcji!

So: Książka, o której nie wie nikt, a jednak ją kochasz

W dalszym ciągu nikomu o niej nie powiem, a kocham ją nad życie! Słodka tajemnica, którą zabiorę do grobu.

All of the Stars: Książka, z którą masz bardzo dobre wspomnienia

„Po tamtej stronie ciebie i mnie”. Na książkę trafiłam przez przypadek kilka lat temu w Matrasie. Udało mi się ją znaleźć na Allegro i jakiś czas temu jestem po jej przeczytaniu. Bardzo dobrze ją wspominam.

Tenerife Sea: Książka z niebieską okładką

Pierwsza wersja okładki „Dotyk Julii”.

This: Pierwsza książka z serii, którą lubisz

„Pretty Little Liars”całość!

Runaway: Książka, którą wybiegłeś kupić

Byłam wtedy w szpitalu na rehabilitacji dziennej. Książka miała swoją premierę w tym czasie, a ja nie mogłam sobie podarować, że nie będę jej miała w dzień premiery, więc kiedy rodzice przyjechali mnie odwiedzić pomarudziłam im trochę i wymknęliśmy się z oddziału bez niczyjej wiedzy! A co, a książkę musiałam mieć. Lea Michele „Piękna i Ambitna”.

The a Team: Książka po którą sięgnąłbyś ponownie

Cykl Selekcji i „Stokrotki w śniegu”.

Trochę tych pytań jest, ale mam nadzieję, że dotrwaliście do końca. Nie będę nominowała nikogo, jeśli komuś spodobał się ten tag, możecie go zrobić. Bardzo chętnie poczytam wasze odpowiedzi.


3 komentarze:

  1. Super Tag, w szczególności, że uwielbiam piosenki Eda Sheerana :) Może kiedyś zrobię ten tag, ale najpierw muszę się uporać z zaległymi nominacjami :)
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tag stworzony dla mnie! Koniecznie muszę go zrobić.

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi. „Hopeless” również wymieniłabym jako książkę, o której nie mogę przestać mówić :)

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*