2015/07/12

Demi Lovato BOOK TAG

Przeglądałam dzisiaj różne blogi o tematyce książkowej. Na blogu Czytanie moim tlenem znalazłam Demi Lovato BOOK TAG. Uwielbiam jej książkę, piosenki, ogólnie jej siła, kiedy powiedziała o tym co ją spotkało bardzo pomogło mi odnaleźć własną osobę. Także nie przedłużając, ciekawych posta zapraszam do rozwinięcia :)

For the Love of a Daughter: postać, która kierowała się miłością
Zastanawiałam się długo nad książką i wybrałam Obiecaj mi Evansa. Matthias kierował się miłością do Beth, ale i nie tylko. Urzekł mnie swoją stanowczością, oddaniem i szczerością. Poświęcił dosłownie wszystko co mógł i chciał. Z drugiej strony Beth również uważam za tą, która kierowała się miłością. Jeśli jeszcze nie czytaliście tej książki, naprawdę warto to nadrobić.

Skyscraper: bohater, który mimo wszystko dalej walczył
Aspen z Cyklu Selekcji Kiery Cass. Walczył o Ami, mimo iż widział, że dziewczyna swoje serce oddała innemu mężczyźnie. Wierzył i walczył, że jego miłość jest w stanie zmienić jej wybór. Koniec końców on też musiał wiele zrozumieć, żeby odnaleźć  swoje szczęście.

Warrior: bohater, którego uważasz za wojownika
Pierwszą postacią jaka mi przyszła na myśl to Julia [recenzja Dotyku Julii]. Była dla mnie wojowniczką w każdym calu. W pierwszym tomie, kiedy walczyła o siebie i w późniejszych o miłość i o pokój na świecie. Ta trylogia to niesamowita historia, warta przeczytania.


All Night Long: książka, dla której zerwałaś noce? 
Ostatnią książką przy, której zarwałam noce była książka Maybe Someday. Z całego serca polecam tę pozycję!

Fix a Heart: książka po której przeczytaniu nie mogłaś się pozbierać
Oczywiście, że to musi być Hopeless. Zdecydowanie po tej książce nie mogłam się pozbierać i ryczałam dobre 30 minut po zakończeniu czytania. Nie wliczam, że pod koniec łzy ciurkiem leciały mi z oczu. Ta książka wycisnęła ze mnie wszystkie, dosłownie wszystkie łzy. Wstrząsająca i nieprzewidywalna opowieść!

Mistake: książka, która była błędem
I tu przychodzą mi do głowy wszystkie książki, które związane są z wampirami. Nie umiem przebrnąć przez Pamiętniki wampirów oraz Akademię wampirów. Nie wiem od czego to zależy. Jedyną książką którą przeczytałam był Zmierzch (cała saga), ale to też uważam za błąd. Tak samo jak książka Musimy coś zmienić. Wiewiórka i ławka, ghhy!


In Real Life: historia z książki, którą chciałabyś przeżyć w prawdziwym życiu
Nie chciałabym przeżyć wszystkiego co przeżyła Mia z książki Zostań, jeśli kochasz. Chciałabym takiej miłości, która rozegrała się na kartkach Wróć, jeśli pamiętasz. Zdecydowanie taki wątek miłosny mogłabym przeżyć, bo dlaczego nie?

Heart Attack: książka przyprawiająca o zawał serca
Czerwona królowa! Wprost nie mogę się doczekać kontynuacji. Z pewnością wiecie co mam na myśli wpisując tę książkę pod to pytanie. Atak serca murowany!

Believe in me: książka dzięki, której uwierzyłaś w siebie
Są to dwie najważniejsze dla mnie książki w życiu. Oczywiście pierwszą z nich i taką, która daje wiele do myślenia. Sprawia, że starasz się zmienić swoje życie. Cytując: zmieniasz myśli, zmieniasz życie, jest książka Demi Lovato, Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku. Drugą książką równie ważną, jest książka mojej kochanej Lei Michele - Piękna i Ambitna. Jej siła, determinacja i to jak poradziła sobie po stracie Cory'ego. Naprawdę nie umiem opisać tego słowami. A jej książka, pokazała mi, że wszystkie marzenia, te małe, duże i ogromne są warte spełnienia. Nieważne ile osób by je potępiało. Mamy prawo do ich spełnienia.


Don't Forget: książka, której  nie możesz zapomnieć
Hopeless, Zew ciszy, Dotknięcie pustki, Obiecaj mi.

Really Don't Care: ksiązka, którą kochasz i nie obchodzi Cię co inni o tym sądzą
Chyba nie ma takiej książki, o której ktoś bardzo źle by mówił, a ja dalej kochałabym ją nad życie. Każda książka dla mnie jest ukochana.


Jestem ciekawa Waszych odpowiedzi! :)

2 komentarze:

  1. Świetny tag :) Będziesz mieć coś przeciwko, jeśli zrobię go u siebie? ;)
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*