2015/07/30

#7DeadlySinsBookTAG

Do TAGu zostałam nominowana przez RudeRecenzuje (http://ruderude-czyta.blogspot.com) i Chaos myśli (http://still-changeable.blogspot.com). 
D z i ę k u j ę! ♥. Trochę mi zeszło z napisaniem odpowiedzi, ale bawiłam się trochę w grafika. Ostatnio oglądając filmik Pawła, dowiedziałam się dlaczego mój blog może wydawać mi się brzydkim. No i jak zawsze miał rację. Poniżej przedstawiam Wam moje odpowiedzi. Nominacje zostaną nadane na końcu posta 

ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!

Najtańszymi książkami jakie mam na półce to książki z Wydawnictwa Znak w wersji kieszonkowej. Są to książki mojego kochanego Evansa *.*

Z kolei najdroższymi książkami jakie mam będą:
 

Zastanawiałam się nad odpowiedziom dobre pięć minut. W końcu doszłam do wniosku, że nie ma takiego autora do którego żywiłabym takie uczucia.

Jedyną książką jaka przyszła mi na myśl to ta: 
Czytałam, czytałam, czytałam aż w końcu odłożyłam ją na półkę, bo niemiłosiernie zaczęła mnie denerwować, irytować i nudzić. W końcu to przeczytam, mam taką nadzieję, że całą serię.

Ostry język, chamstwo i mimo strachu chęć walki o to co słuszne.

Seria The Lying Game. Już mi się płakać chce na myśl, że nie mam kolejnej części. Ta historia naprawdę mnie urzekła i zaciekawiła. Tajemniczość 200%. 
 

Chyba z każdą książką, którą przeczytam i ktoś mnie o nią zapytam, mówię bez opamiętania. I wpisuje w to pytanie każdą książkę, którą przeczytałam i mnie urzekła.

 
W pierwszej kolejności, tą naaaaajbardziej:
A z innych to np.

Nominuję:
Pozdrawiam! :*

12 komentarzy:

  1. Oj mnie od jakiegoś czasu bardzo ciagnie do "The lying game" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. The lying game muszę przeczytać. Delirium tez chcę przeczytać, ale jak napisałaś ze tak cię irytowała to już nie jestem tego aż taką pewna.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki brzydki? Co ty pleciesz! Twój blog jest świetny, i ładny, i przepiękny! Sama chciałabym by mój tak wyglądał :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz zobaczyłam, że mnie nominowałaś! Dziękuję <3 Zawsze ktoś mnie nominuje tlyko do LBA i wszystkie te ciekawe tagi mnie omijają. W wolnej chwili go wykonam, dzięki jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację!!! <3
    Ja też chcę się zabrać za The Lying Game, bo seria PLL tej samej autorki tak mnie urzekła i wciągnęła, że wszystko co od Sary pochodzi, ubóstwiam <3

    Zapraszam:
    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że zdecydowałaś się dopowiedzieć na ten tag :) Co do książek Sary Shepard, bardzo długo się na nie czaję i jeszcze żadnej nie udało mi się kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam sięgnąć po książki Pani Shepard! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ja dobrze widzę - książka Gayle Forman, o jakiej do tej pory nie słyszałam?! Też chcę w takim razie! :D haha. :)
    Pozdrawiam
    A. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc nie słyszałam o serii 'The Lying Game' i chyba, dzięki Tobie, się na nią skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się bardzo spodobała. PLL też nie jest zła, ale boję się, że XI również będzie nieciekawa ;d po takim zakończeniu w X tomie, to ja się rewelacji nie spodziewam. Z kolei seria TLG, nie wiem jak ja zniosę czekanie do sierpnia i czytanie dalszej części :) Do tego okładki w jednej i drugiej serii są o niebo lepsze niż w wersji oryginalnej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa delirium, bo słyszałam wiele sprzecznych opinii na jej temat ;)

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*