2015/05/01

KSIĄŻKOWE PODSUMOWANIE KWIETNIA

Zaczynam się zastanawiać czy jakiekolwiek podsumowanie w tamtym miesiącu mogę nazwać za przyzwoite. Nie mam czasu na czytanie. Rehabilitacja w 80% zabiera mi wolny czas, plus do tego licencjat i studia to moja nocna zmora i przez to się ani trochę nie wysypiam. Nawet na sen nie mam czasu. 

Wychodzi na to, że w tamtym miesiącu przeczytałam jedną książkę i jest nią Zaginiona dziewczyna Gillian Flynn. Może gdzieś na dniach zabiorę się za ekranizację, skoro jest trochę wolnego czasu. Niestety nie mogę obiecać, że następny miesiąc zaowocuje w jakieś świetne pozycje, choć mam kilka książek jak np. Zaplątani bądź Cztery sekundy do stracenia (z tymi książkami będzie konkurs w czerwcu), ale zaczyna mi się sesja i muszę pocisnąć z pracą, żeby ją zamknąć w maju. 

Co więcej postaram się wrócić z cyklem Kreatywne pióro, Serialowe abecadło i zacząć projekt Inspire me. Muszę to przemyśleć, co jak gdzie i kiedy. Chyba czas otworzyć kalendarz i to wszystko zapisać. Zauważyłam, że kiedy wszystko zapisuje, jakoś lepiej jest mi się z tym wszystkim ogarnąć. Czas powrócić do starych przyzwyczajeń ;). Nie wykluczam, że na blogu pojawi się więcej artykułów. Coraz bardziej podoba mi się pisanie pod taką tematykę. 

Tyle tych moich wyjaśnień. Przepraszam za mój brak aktywności, ale postaram się wszystko nadrobić w wolnej chwili. Życzę Wszystkim wspaniałej majówki  i do następnej notki. Buziaki!

*zdjęcie tumblr.com

0 komentarze:

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*