2015/05/29

Do wygrania książka! KONKURS !!!

Dziś przychodzę do Was z bardzo krótkim, ale miłym i fajnym postem :) Otóż przeczytałam ostatnio książkę Musimy coś zmienić, Sandy Hall i postanowiłam, że mój egzemplarz podaruję komuś, aby też mógł zaznajomić się z treścią tej książki. Moja recenzja książki pojawi się w dniu, kiedy ogłoszę wynik konkursu, więc dopiero wtedy ja wypowiem się na temat tego, co mi się podobało, a co tak bardzo irytowało. Przejdźmy więc do zasad. Aby wziąć udział w tym konkursie musicie: 

1. Zaobserwować mojego bloga
2. Polubić stronę na facebooku
3. W treści komentarza pod tym postem napisać: 
Pseudonim, 
adres mail do kontaktu 
oraz 
odpowiedzieć na jedno proste pytanie:
Wyobraź sobie, że masz możliwość zmienienia jednej rzeczy ze swojego życia. Co by to było i dlaczego?

Autor którego odpowiedź będzie najciekawsza i zapadnie mi w pamięć otrzyma książkę. 

Czas konkursu  29.05.2015 - 14.06.2015 !

POWODZENIA! :)

0 komentarze:

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*