2015/04/03

Wiosenna kraina czarów #tag

Skoro Zimowa kraina czarów spotkała się z waszą sympatią (komentarze uciekły, zastanawiam się z jakiego powodu dużo rzeczy znika z bloga bez uprzedniego żadnego usuwania? Zagadka do rozwiązania na już), postanowiłam odświeżyć pytania i zrobić kolejną odsłonę tego wyzwania. Jeśli chcecie wziąć udział w nowej odsłonie tagu, zapraszam do rozwinięcia. 

Jaka książka jest tak urocza, że aż robi Ci się ciepło na sercu? 
Szukam w pamięci książki, która doskonale oddałaby każde uczucie jakie tylko wyrwało się w ciągu tych kilku miesięcy z mojego serca i dochodzę do wniosku, że jest to kilka pozycji.  Zaczynając od książki Obiecaj mi, Evansa, przechodząc do Wróć, jeśli pamiętasz, Forman, kończąc na Po tamtej stronie ciebie i mnie, Rothenberg. Którą wybrać? Ach wkładam wszystkie do jednego worka, bo są urocze i wspaniałe!

Jaka jest Twoja ulubiona książka z białą okładką? 
Czerwona królowa. Po przeczytaniu tej książki na samą myśl o fabule mam dreszcze i chęć ponownego przeczytania. Książka rzecz jasna ma dwie odsłony, jeśli chodzi o okładkę. Oczywiście obie biją na głowę wszystko. Biała odsłona powieści zapadła mi w pamięć, dlatego moje opanowanie kiedy weszłam do Empiku żeby tylko ją przejrzeć spowodowało, tym iż musiałam ją kupić. Takie małe must have. Oj tam, oj tam!

Siedzisz w fotelu z kubkiem gorącej czekolady. Jakiego giganta czytasz?
Zaginiona dziewczyna. Czy muszę coś dodawać? A tak recenzję, która czeka na poprawkę pod względem stylistycznym i ogólnym formatem tekstu, który będzie gotowy do użytku. 

Zaczyna padać deszcz i decydujesz się zrobić bitwę na poduszki ze swoim przeciwnikiem. Z jakim książkowym bohaterem pragniesz ją stoczyć? 
Z całego serca, całej mojej duszy pragnęłabym pogrążyć Marvena i gdyby to było możliwe zmieść go tymi poduszkami z powierzchni ziemi za to, że mnie zdradził, kiedy czytałam książkę z jego udziałem. Jak mógł mi wbić sztylet w samo serce!? I nie przyjmuję tego do wiadomości, że każdy może zdradzić każdego! Marven nie żyjesz! XD

Ogień w kominku przygasa. Z której książki wyrwałabyś kilka ostatnich rozdziałów żeby wrzucić je w ogień? 
Małe pytanie - Czy cała książka też może być? Bo jeśli tak, to wrzuciłabym w ogień Pięćdziesiąt twarzy Grey'a i kolejne części oraz Tajemny krąg i Demona żądzy. Przecież kurcze kopane i pieczone nie będę marzła niepotrzebnie! 

Jaka książka jest tak bliska Twojemu sercu, że mogłabyś dać ją w prezencie bliskiej ci osobie, która jeszcze jej nie przeczytała?
Po tamtej stronie ciebie i mnie. Ta książka to nie tylko jakaś tam historia, którą wymyśliła autorka. To emocje i uczucia. To szczera i być może prawda, opisana bardzo realnie!

Czekam na Wasze odpowiedzi! :)

0 komentarze:

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*