2015/04/01

KSIĄŻKOWE PODSUMOWANIE MARCA

Z miesiąca na miesiąc brakuje mi czasu do czytania. Muszę przyłożyć się do pisania pracy licencjackiej i studiów. Ten okres zaczyna  mi coraz bardziej dawać w kość i mam go serdecznie dość. Książek do przeczytania bądź do zrecenzowania, bo przeczytane przybywa, a ja naprawdę nie mam czasu. Ech... dajcie mi kilka dodatkowych godzin abym mogła się ze wszystkim wyrobić.


Nie mogę obiecać, że poprawię się w recenzjach na kwiecień, bo boję się, że mogę tym razem naprawdę zawalić ten miesiąc. Jednak pokażę stosik, który planuję. Ale ile z tego wyjdzie, nie wiem. 

1. Cheryl Strayed „Dzika droga”;
2. Rebecca Donovan „Powód by oddychać”;
3. Krzysztof Miller „13 wojen i jedna”;
4. Scott Spencer „Miłość bez końca”;
5. Sara Gruen „Woda dla słoni”;
6.Jarosław Mikołajewski „Sentymentalny portret Ryszarda Kapuścińskiego”;
7. Federico Moccia „Tylko ciebie chcę”;

Misiek czuwa. Mam nadzieję, że nie na darmo.

Całuję i pozdrawiam! 

P.S. Wasze blogi nadrobię na świętach :)

0 komentarze:

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*