2015/03/03

Międzynarodowy Dzień Pisarza

Jeśli naprawdę ciągnie cię do pisania, nie myśl o tym, nie gadaj - siadaj i pisz. Połowa tej pracy to redakcja tekstu, poprawki, ale pamiętaj - nie poprawisz i nie zredagujesz pustej kartki. 


Międzynarodowy Dzień Pisarza to dla mnie drugie urodziny, które liczą sobie już dziesięć lat. Nie dowierzam sama sobie, że od tylu lat uwielbiam to tak samo jak pierwszego dnia. Pamiętam swoje pierwsze opowiadanie, wiersz, piosenkę. Wypadło to z mojej głowy, serca, duszy, palców. Przelałam to na kartki, potem Word, poleciało w świat, pierwszy blog. Pierwsze opowiadanie zatytułowane Wiem, że nie wiesz, mam w planach trochę je odświeżyć, bo jak na tamte czasy pisałam bardzo prosto. Teraz po latach moja profesja została ulepszona, choć nie jest perfekcyjna. Nie wiem czy kiedykolwiek zdołam dojść do perfekcji, nie wierzę w nią, więc może być ciężko.  Ale co nie zmienia faktu, że planuje skupić się na tej opowieści, bo dzięki niej poznałam kilka wspaniałych osób, z którymi mam kontakt do dzisiaj przyjaźniąc się z nimi. To oni dawali mi siłę do tego abym nie przestawała pisać, kiedy źli szeptacze mówili, że się nie nadaję. Te osoby były, są i będą w moim życiu, a ich wsparcie jest wspaniałe. Dla wielu moich przyjaciół i znajomych jestem pisarką, amatorką, przyszłą pisarką. Wszystko co związane z pisaniem tyczy się mnie, to co tyczy się pisania jest mną. Stąd recenzje książek i zamiłowanie do nich. Wierzę w swoje możliwości, że uda mi się kiedyś być pisarką tak na poważnie. Jednak uważam jednocześnie, że daleka droga przede mną i muszę się jeszcze wiele nauczyć. Wszystkich tych, którzy są ciekawi mojej twórczości zapraszam tutaj: WATTPAD

Z tego miejsca pragnę także podziękować moim Wszystkim Czytelnikom. Jesteście boscy, niezastąpieni, kochani, wspaniali, idealni i nie mogłam sobie lepszych wymarzyć! To dzięki Wam w dalszym ciągu nie opadłam z sił tylko dalej piszę i tworzę, jesteście moją siłą, wodą, tlenem, wszystkim co pomaga mojej wenie. To z myślą o Was myślę o każdym rozdziale skrupulatnie. Wszystko tylko dlatego, żebyście byli zaskoczeni, uradowani, zastanawiali się nad tym co będzie w następnym rozdziale. Dziękuję z całego serca! Kocham Was! :* <3 

Wszystkim pisarzom, nieważne czy początkującym czy też nie, życzę dzisiaj samych sukcesów i duuużo, duuużo weny!

0 komentarze:

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*