2015/03/01

KSIĄŻKOWE PODSUMOWANIE LUTEGO

W tym miesiącu przeczytałam mniej książek, a miałam tak ambitny plan by jednak przeczytać wszystkie, które sobie zaplanowałam. Jednak przeciwności losu, chyba tak to mogę nazwać. Sprawiły, że musiałam skupić się na bardziej ważniejszych sprawach. Mimo tego uważam, że nie wyszło mi jakoś tragicznie z czytaniem i naprawdę przeczytałam świetne pozycje, które stały się moimi ulubionymi. A co do nieprzeczytanych książek przyjdzie na nie czas, a marzec też pięknym miesiącem jest!

Lista książek w lutym: 

Nie wiem jeszcze jakie książki znajdą się zestawieniu marcowym, oprócz jednej pozycji Czerwona Królowa. Czekam na to, aż będę mogła spokojnie bez żadnych zastrzeżeń usiąść i napisać tę recenzję. Książka jest wspaniała, tytułem wstępu i brawa dla autorki! Ci, którzy są już po lekturze, wiedzą co mam na myśli :) 

Pozdrawiam!

P.S. Publikację postów zawdzięczam Izie, która dba o mój przybytek tutaj, kiedy ja wyleguje się na szpitalnym łóżku. Dzięki kochana! Ratujesz mi skórę :*

0 komentarze:

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*