2015/02/07

Valentine's Day #1 - Prezent dla twojego chłopaka

Z racji tego, że do Święta Zakochanych pozostał jakiś tydzień (powiem szczerze, że nie liczę :D). Postanowiłam napisać kilka notek (planuję trzy, góra cztery) w klimacie miłości serduszek i Świętego Walentego. Ciekawskich, zapraszam do rozwinięcia :)

Za niedługo 14 luty. Walentynki. Nigdy jakoś specjalnie nie spędzałam tego dnia. Uważam, że tak bardzo został on skomercjalizowany, że już chyba bardziej się nie da. Dziś dostałam SMS-a od mojego operatora z informacją, że dostałam rabat na zakupy z okazji zbliżającego się Dnia Walentego. W galeriach wszystkie witryny sklepowe przypominają mi o tym, że to już niedługo; śpiesz się, czas pomyśleć o prezencie! Zwłaszcza kiedy nie będziemy obchodzić tego święta sami. Ale czy naprawdę o to w tym chodzi? Uważam, że nie, ale ludzie uwielbiają robić sobie prezenty, zwłaszcza te drobne, pochodzące prosto z serca.

Według mojego przekonania mężczyźni mają zdecydowanie lepiej z prezentem. Kobieta widząc kwiaty będzie ucieszona tym faktem. Z kolei jeśli chodzi o mężczyzn ten problem się trochę zawęża. Z czasem kiedy jest się w dłuższym związku, aby wymyślić jakiś prezent naprawdę trzeba się nagłowić. Jednak będę jak dobra wróżka i podsunę kilka pomysłów, na które wpadłam wracając autobusem do domu. 

1. Upiecz mu ciasteczka, babeczki, kup cukierki - dlaczego to tylko nam kobietom ma iść cokolwiek w przysłowiowe "boczki"? Kobieta z czekoladkami w tle kojarzy mi się tylko i wyłącznie jako załamana kobieta po zerwaniu. Siedząca, jedząca, zapłakana, zdruzgotana kobieta. Czas przełamać stereotyp i pozwolić naszemu mężczyźnie się zaokrąglić. Co za tym idzie?  To teraz wy jesteście górą mówiąc: -Ach jak miło, pójdzie ci w boczki, a nie mi. A jeśli uwielbiacie słodkości, zawsze możecie coś podkraść. Dwie pieczenie na jednym ogniu. Why not?

2. Kup mu coś co lubi - doskonale wiesz jakiej muzyki słucha, jakie książki czyta bądź czego aktualnie potrzebuje. Może to być organizer, perfumy, które lubi, ale się kończą. Ten wybór też jest jakąś opcją i na dodatek trafioną. 

3. Kalendarz - ma dużo dat do zapamiętania i nie ma gdzie ich zapisać. Możesz podarować mu kalendarz, ale oczywiście warto jest przed daniem prezentu trochę go doszlifować. Zapisz mu kilka dat, które wiążą się z wami. Postawiłabym na kreatywność. Może jakiś wierszyk, albo dwa zdania z dedykacją z podpisem? Pomyśl. 

4. Karta podarunkowa - np. do ulubionego sklepu odzieżowego, obuwniczego, karnet na basen, siłownię, strzelnice, paintball, ściankę wspinaczkową bądź parku linowego. To też fajny pomysł i odmiana zarazem.

5. Wspólne zdjęcie - macie dużo wspólnych zdjęć, ale nie wywołujecie ich? Wybierz jedno urocze zdjęcie, wywołaj je. Potem wsadź do ramki i podaruj mu. Na pewno znajdzie dla niego jakieś honorowe miejsce np. na biurku w pracy :) Niech jego koleżanki wiedzą jaką ma śliczną dziewczynę! 

Oczywiście nie wyczerpałam limitu na prezenty. Zapewne jest ich więcej, więc jeśli macie jakiś pomysł, śmiało podajcie go w komentarzu. Stwórzmy listę prezentów! Nie zaszkodzi, a może komuś pomóc! 

Majka
*Zdjęcia pochodzą ze strony internetowej tumblr.com

0 komentarze:

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*