2015/02/01

KSIĄŻKOWE PODSUMOWANIE STYCZNIA

W tym miesiącu przeczytałam dużo ciekawych książek, ale kolejny miesiąc zapowiada się równie obiecująco. To za sprawą kilku książek, na które czekam od ponad pół roku, więc nie mogę się doczekać kiedy zacznę o nich trajkotać, tudzież pisać. Choć nie wykluczam mówienia o książkach. Myślałam, że uda mi się w styczniu przeczytać Zaginioną dziewczynę, jednak miałam kilka spraw na głowie i krótsze książki okazały się wybawieniem. 

Wiele z tych książek stało się moimi ulubionymi. Z resztą nie lubię czytać tego co mnie aktualnie nie interesuje. Rzadko mi się to zdarza. Na ten miesiąc mam już przeczytane 2 książki, a jestem w trakcie czytania kolejnej. Planuję koleją recenzję książki Ryszarda Kapuścińskiego - Dałem głos ubogim, recenzję: Zaginionej dziewczyny, Obiecaj mi, Kolory tamtego lata, Trzy metry nad niebem, Winter, Losing Hope (!), Szukając kopciuszka (!); 

Życzę udanej niedzieli! :*

0 komentarze:

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*